کد خبر: 644954
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پسر شرور شوهر زن مورد علاقه‌اش را تا یک‌قدمی مرگ برد

پسری شرور که متهم است تازه‌دامادی را هدف ضربات چاقو قرار داده و تا آستانه مرگ پیش برده است، پای میز محاکمه رفت.

پسر شرور شوهر زن مورد علاقه‌اش را تا یک‌قدمی مرگ برد
کد خبر: 644954
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ۱۹:۳۰:۰۰

پسر شرور که برای رسیدن به زن مورد علاقه‌اش، شوهر او را با ضربات چاقو زخمی کرده بود، به خاطر وارد کردن ضربات کاری بر بدن داماد جوان در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این پرونده پس از آن تشکیل شد که ماموران پلیس مطلع شدند مردی که با ضربات عمیق چاقو زخمی شده، به بیمارستان منتقل شده است. به دلیل شدت زیاد خونریزی و ضربات عمیقی که بر عناصر حیاتی بدن این مرد به نام بهنام وارد شده بود امید چندانی به زنده ماندن او نبود اما داماد جوان زنده ماند و به طور معجزه‌آسایی به زندگی برگشت.

با بهبود نسبی این مرد، او از فردی به نام سیامک شکایت کرد و گفت: سیامک، من و همسرم را اذیت کرده بود. ما از او شکایت کردیم و سیامک به تلافی به من حمله کرد و مرا با چاقو زد.

پلیس در ادامه همسر بهنام به نام لیدا را تحت بازجویی قرار داد. لیدا گفت: یک سال و نیم قبل از ازدواج با بهنام با سیامک آشنا شدم و مدتی کوتاه با هم رابطه داشتیم. بعد از چند ماه فهمیدم سیامک شرور و فردی بدنام است. ارتباطم را با او قطع کردم و دیگر جواب تماس‌هایش را ندادم. بعد از یک سال با بهنام آشنا شدم و ازدواج کردم. چند ماهی از ازدواج ما گذشته بود که سیامک سراغم آمد و خواست از شوهرم جدا شوم. او مزاحمت‌هایش را شروع کرد. من که شوهرم را خیلی دوست داشتم موضوع را به او گفتم تا تصور اینکه به او خیانت کرده‌ام ایجاد نشود و کمکم کند بتوانم از این وضعیت نجات پیدا کنم.

این زن ادامه داد: بهنام خیلی منطقی با موضوع برخورد کرد و گفت بهتر است از سیامک شکایت کنیم. ما از سیامک شکایت کردیم. روزی که برای بیان شکایت‌مان به دادسرا رفته بودیم و سیامک هم احضار شده بود، جلوی در دادسرا به شوهرم حمله کرد و او را با چاقو زد.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی، نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهم را خواند گفت: متهم علاوه بر اینکه بهنام را مجروح کرده است چندین سابقه شرارت و مزاحمت هم دارد و به عنوان نماینده دادستان درخواست مجازات متهم را دارم.

سپس بهنام در جایگاه قرار گرفت و گفت: با اینکه سیامک مزاحم همسر و زندگی‌ام شده بود، سعی کردم از راه قانونی موضوع را حل کنم. شکایت کردم تا قانون جلوی این شرور را بگیرد. وقتی داشتم با زنم وارد دادسرا می‌شدم، سیامک به من حمله کرد و با ضربات چاقو به قصد کشت مرا زد. او قصد کشتن من را داشت اما خدا خواست که زنده بمانم.

وقتی نوبت به سیامک رسید، اتهام را رد کرد و گفت: من در دفاع از خودم این کار را کردم. بهنام می‌خواست مرا بزند. او جلوی در دادسرا با چاقو به من حمله کرد و اگر او را نمی‌زدم، حتماً مرا می‌زد.

در ادامه شاکی به قضات گفت: من اگر قصد زدن کسی را داشتم شکایت نمی‌کردم و مستقیم او را می‌زدم. او مزاحم همسرم شده بود و من شکایت کردم تا مثل یک فرد متمدن رفتار کنم. اصلاً چاقویی هم برای این کار نداشتم و پلیس که در محل بود، دید که من چاقویی ندارم و این مرد دروغ می‌گوید.

بعد از گفته‌های طرفین پرونده و وکلای آنها، هیات قضات در شعبه 13 برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها