کد خبر: 642332
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

جست‌وجوی خونین مرد طلبکار برای یافتن بدهکار فراری

مردی که در تلاش بود تا بدهکار خود را پیدا کند، دوست او را با ضربه چاقو روانه بیمارستان کرد.

جست‌وجوی خونین مرد طلبکار برای یافتن بدهکار فراری
کد خبر: 642332
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۵ ۲۲:۳۰:۰۰

مرد طلبکار که در جست‌وجوی فرد بدهکار بود در نهایت در یک نزاع دوست مرد بدهکار را با چاقو زد.

به گزارش سایت جنایی،‌ ساعات پایانی شنبه شب ماموران پلیس تهران در جریان درگیری خونینی قرار گرفتند که مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به آنها اطلاع داده بود. به این ترتیب یکی از واحدهای گشت موتوری در محل درگیری که جلوی یک قنادی بود حضور یافتند. صاحب قنادی که موضوع را به پلیس اطلاع داده بود در توضیح ماجرای منجر به درگیری گفت: چند دقیقه قبل از درگیری مردی چاقوخورده وارد مغازه شد و پس از آن هم فرد دیگری آمد که بین آنها جر و بحثی شکل گرفت، ماجرا اصلاً به قنادی ربطی نداشت.

این مرد ادامه داد:‌ تا جایی که من متوجه شدم فردی که چاقو خورده، دوستی دارد که فرد ضارب یک گوشی تلفن به او داده است، اما آن شخص پس از گرفتن گوشی ناپدید شده است و هر چه مرد مجروح پیگیر طلب خود شده، موفق به وصول نشده و برای همین دوست او را تعقیب کرده و او را در مغازه من دیده بود. همین موضوع باعث بگومگو و در نهایت درگیری آنها شد. مرد ضارب به مجروح می‌گفت تو باید به جای دوستت طلب من را بدهی اما مرد مجروح می‌گفت به من ربطی ندارد. گوشی را به من نداده‌ای که پولش را از من می‌خواهی. 

مرد قناد ادامه داد: وقتی دیدم یکی چاقو خورد و دیگری فرار کرد، فوری با پلیس تماس گرفتم و اورژانس را هم خبر کردم.

در پی این اظهارات مرد قناد تحقیقات برای دستگیری ضارب فراری آغاز شد و مرد مجروح هم همچنان در بیمارستان تحت درمان قرار دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها