کد خبر: 609323
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۱۲:۳۴:۳۳
| |

سارقان 35 میلیارد طلا به تله پلیس افتادند

سارقان از طریق پنجره، تراس و دیگر منافذ قابل عبور وارد خانه‌ها شده و اقدام به سرقت طلاجات و اشیای سرقتی از واحدهای آپارتمانی و مجتمع‌های مسکونی فاقد نرده و حفاظ مناسب کرده‌ بودند.

سارقان 35 میلیارد طلا به تله پلیس افتادند
کد خبر: 609323
|
۱۴۰۲/۰۲/۰۵ ۱۲:۳۴:۳۳

سارقان 35 میلیارد طلا و وسایل قیمتی 8 منزل توسط ماموران شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، ماموران پلیس کرمان در پی سرقت از 8 واحد مسکونی در زمان خالی از سکنه بودن آنها به تحقیق در این خصوص پرداختند و با بررسی صحنه‌های سرقت و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی به هویت عاملان سرقت‌ها پی بردند.

در ادامه با تحقیقات تکمیلی مشخص شد، سارقان افرادی غیر بومی هستند که همزمان با تعطیلات ایام عید فطر از طریق پنجره، تراس و دیگر منافذ قابل عبور وارد خانه‌ها شده و اقدام به سرقت طلاجات و اشیای سرقتی از واحدهای آپارتمانی و مجتمع‌های مسکونی فاقد نرده و حفاظ مناسب کرده‌اند.

ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی 3 متهم اصلی دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و با دستگیری آنان در نقاط مختلف شهر، 35 میلیارد ریال اموال مسروقه شامل طلاجات، اشیای قیمتی، ارز و برخی اقلام ارزشمند را که در مکان‌هایی نامناسب و کاملا در معرض دید و دسترس در این منازل نگهداری می‌شدند، به همراه خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها کشف کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها