کد خبر: 644387
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۰۷:۱۴:۲۳
| |

مرگ سارق فراری با شلیک پلیس

تیراندازی ماموران پلیس در جریان تعقیب دو سارق موتورسوار به مرگ یکی از متهمان و مجروح شدن نفر دوم منجر شد.

مرگ سارق فراری با شلیک پلیس
کد خبر: 644387
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ۰۷:۱۴:۲۳

تحقیقات پلیسی نشان می‌دهد مرد جوانی که هنگام فرار از دست مأموران، جانش را از دست داده، گوشی‌قاپ حرفه‌ای است و دو ساعت قبل از فرار، آخرین سرقتش را مرتکب شده است.

به گزارش «ایران»، شامگاه یکی از روزهای آذر امسال، مأموران گشت کلانتری در جنوب غرب تهران به راکبان موتورسیکلتی مشکوک شدند که پلاک موتورشان را مخدوش کرده بودند. مأموران به موتورسواران دستور ایست دادند اما آنها بدون توجه به اخطارهای پلیس اقدام به فرار کردند.

با فرار موتورسواران، مأموران به تعقیب آنها پرداخته و چندین‌بار به آنها اخطار ایست دادند اما موتورسواران، برای رهایی از دست مأموران وارد خیابان‌های شلوغ و بازارچه شدند که در نهایت مأموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح، به آنها تیراندازی کردند و هر دو راکب موتورسیکلت مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

اما ساعاتی بعد یکی از آنها تسلیم مرگ شد. در بررسی اثر انگشت متوفی، مشخص شد او متهمی سابقه‌دار است که به اتهام کیف‌قاپی و گوشی‌قاپی چندین‌بار بازداشت شده است. یک‌سال قبل نیز پس از تحمل حبس آزاد شده اما دوباره سرقت‌هایش را از سر گرفته بود.

در بازرسی بدنی از متهم دیگر نیز چندین گوشی تلفن همراه کشف شد که با شناسایی مالباختگان معلوم شد یکی از آنها دو ساعت قبل از این حادثه، به سرقت رفته است. دومین راکب موتورسیکلت نیز به گوشی‌قاپی اعتراف کرد و مدعی شد که در زمان سرقت حال خوبی نداشته است.

به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ویژه سرقت، تحقیقات برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها