کد خبر: 638759
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۰۶:۰۰:۰۰
| |

سارق فراری با شلیک پلیس از پا درآمد

تحقیقات درباره سارقی که هنگام فرار از دست ماموران هدف گلوله قرار گرفته و کشته شده آغاز شد.

سارق فراری با شلیک پلیس از پا درآمد
کد خبر: 638759
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۰۶:۰۰:۰۰

تعقیب و گریز سارق خودروی پراید و ماموران پلیس در بزرگراه نواب به تیراندازی و مرگ دزد ناشناس منجر شد.

به گزارش سایت جنایی، بازپرس امیرحسین علیمردان ساعت چهار صبح ۹ آبان‌ماه از مرگ مرد جوانی مطلع شد و دستور تحقیقات را صادر کرد. ماموران کلانتری ۱۰۹ نواب که موضوع را به بازپرس جنایی اطلاع داده بودند در توضیح ماجرا گفتند: مقتول سارقی است که قصد فرار از دست ماموران گشت کلانتری را داشت. به همین دلیل تعقیب و گریز آغاز شد و این ماجرا با مرگ راننده فراری پایان یافت.

به این ترتیب بازپرس جنایی دستور شروع تحقیقات و حضور تیم‌های تحقیق را صادر کرد و معلوم شد ماموران گشت این کلانتری در بزرگراه نواب به خودروی پرایدی مشکوک شدند. آنها با استعلام شماره پلاک خودرو پی بردند چند روز قبل سرقت خودروی مورد نظر اعلام و دستور توقیف آن صادر شده بود.

با دست آمدن این اطلاعات ماموران به راننده خودرو که مرد جوانی بود دستور ایست دادند، اما راننده بدون توجه به اخطارهای پلیس اقدام به فرار کرد. در نهایت ماموران پس از چند بار اخطار دست به سلاح بردند و با به‌کارگیری قانون استفاده از سلاح چند تیر هوایی شلیک کردند؛ اما راننده باز هم بدون توجه به هشدارها همچنان به فرار ادامه داد و تسلیم نشد.

به این ترتیب ماموران گشت تصمیم گرفتند لاستیک‌های خودرو را هدف قرار دهند، اما بعد از اصابت گلوله به یکی از لاستیک‌ها راننده جوان باز هم دست از فرار نکشید و همچنان پایش را بر پدال گاز می‌فشرد. در عین حال ماموران که به خاطر پنچر شدن خودروی تحت تعقیب و کاهش سرعتش به آن نزدیک شده بودند بار دیگر شلیک کردند و این بار تیر به پهلوی راننده فراری اصابت کرد و او را به کام مرگ فرو برد.

با بازرسی بدنی راننده کشته‌شده مدرکی که به شناسایی هویتش کمک کند به دست نیامد. به همین دلیل بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور تحقیقات برای شناسایی هویت راننده خودرو را صادر کرد. کارشناسان اسلحه نیز ماموریت یافتند تا در رابطه با تیراندازی و بررسی ادعای ماموران در مورد قانون به‌کارگیری سلاح و شناسایی مقصران احتمالی تحقیق کنند. همچنین بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل حادثه هم از دستوراتی بود که بازپرس صادر کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها