کد خبر: 626101
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۰:۰۷
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

زبان پسر جوانی را در پارک بریدند

تحقیقات درباره بریده شدن زبان پسری جوان و زخمی شدن مردی افغان در پارکی در جنوب تهران در جریان است.

زبان پسر جوانی را در پارک بریدند
کد خبر: 626101
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۰:۰۷

تحقیقات در مورد نزاعی که به بریدن زبان یک نفر و مجروح شدن یک نفر دیگر منجر شده است در دادسرای جنایی تهران آغاز شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، ماجرای یک درگیری در پارک شکوفه تهران ساعات اولیه بامداد سیزدهین روز مردادماه به بازپرس کشیک قتل اطلاع داده شد و بازپرس جنایی نیز دستور حضور کارآگاهان در محل حادثه را صادر کرد. ماموران بعد از حضور در محل فهمیدند زبان یک نفر در این نزاع بریده و مردی افغان نیز زخمی شده است. آنها ابتدا افراد حاضر در درگیری را بازداشت کردند.

یکی از بازداشت‌شدگان گفت: دقایقی قبل از ماجرا من و یکی از دوستانم در پارک روی نیمکت نشسته بودیم که یک مرد افغان روی همان نیمکتی که ما نشسته بودیم، نشست. به همین دلیل من و دوستم به او اعتراض کردیم. او از کنار ما بلند شد و رفت؛ اما چند دقیقه بعد صدای داد و فریاد آمد و دوستم گفت می‌رود ببیند چه خبر است. بعد از 10 دقیقه دیدم خبری از او نشد برای همین دنبالش رفتم اما با صحنه عجیبی روبه‌رو شدم و دیدم مرد افغان که کنار ما نشسته بود نیمه‌برهنه است و چاقو خورده، دوستم هم دهانش پر خون شده و زبان بریده‌اش روی زمین افتاده است.

این جوان ادامه داد: آن موقع بود که متوجه دایی‌ام شدم و دیدم چاقوی خونی دست اوست. نمی‌دانم دایی من با این دو نفر چه اختلافی داشت که این کار را کرد.

این اظهارات در حالی است که دایی مرد جوان اظهارات خواهرزاده خود را انکار ‌کرد و گفت: من اصلاً از ماجرایی که منجر به زخمی شدن مرد افغان و بریده شدن زبان دوست خواهرزاده‌ام شده است خبر ندارم. از آنجا رد می‌شدم که دیدم آنها زخمی هستند و چاقویی روی زمین افتاده، خیال کردم آنها با هم درگیر شده‌اند. چاقو را برداشتم تا آنها بیشتر از آن به هم آسیب نرسانند.

در حال حاضر با توجه به اظهارات خواهرزاده و شواهد پرونده بازپرس جنایی دستور بازداشت دایی را صادر کرده است و تحقیقات در مورد این ماجرای مرموز ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • Ali ارسالی در
    چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲

    الکی چراشایعه راه میندازین

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها