کد خبر: 636156
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پسر ۱۷ ساله به جرم قتل دوستش پای میز محاکمه رفت

پسر نوجوان در دعوا با دوستش باعث مرگ او شد اما می‌گوید قصد قتل نداشته است.

پسر ۱۷ ساله به جرم قتل دوستش پای میز محاکمه رفت
کد خبر: 636156
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ ۲۰:۳۰:۰۰

پسری نوجوان که با دوستش درگیر شده و او را با وارد کردن ضربه چاقو به قتل رسانده است، پای میز محاکمه رفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، پسر ۱۷ ساله بعد از وارد آوردن ضربه چاقو قصد داشت خودش را به ماموران تحویل دهد اما قبل از آن بازداشت شد.

این قتل هولناک یک سال قبل اتفاق افتاد و پسری به نام محسن که او نیز 17 ساله بود به دلیل وارد آمدن ضربه چاقو بر بدنش به بیمارستان برده شد. ضربه کاری بود و پزشکان نتوانستند این پسر را نجات دهند و او در بیمارستان جان باخت.

ماموران متوجه شدند ضربه چاقو بر بدن محسن به دست دوستش مهرداد وارد شده است. مهرداد بازداشت شد و به ماموران گفت: من و محسن مدت‌ها بود که با هم دوست بودیم. روز حادثه با من تماس گرفت و خواست برایش شارژ موبایل بخرم. من توجهی نکردم و گوشی را قطع کردم. محسن پشت سر هم به من زنگ می‌زد و می‌گفت حتماً باید این کار را بکنم. معلوم بود حالت طبیعی ندارد. گفت بیا سر کوچه با تو کار دارم. من هم رفتم. یک‌دفعه به سمتم حمله کرد و سیلی محکمی به صورتم زد. گفت تو پشت سر من حرف زده‌ای. باید برای جبران شارژ برایم بخری. من عقب رفتم و چیزی نگفتم اما محسن به سمتم حمله کرد و یک شیشه نوشیدنی را شکست و قصد داشت با آن مرا بزند که من او را با چاقو زدم. قصدم کشتن او نبود می‌خواستم خودم را نجات دهم و نمی‌دانستم کاری که می‌کنم باعث مرگش می‌شود.

مهرداد در ادامه گفت: بلافاصه به خانه رفتم و موضوع را به پدرم گفتم. پدرم گفت باید خودم را به ماموران معرفی کنم؛ اما قبل از اینکه من به سمت کلانتری بروم ماموران مرا بازداشت کردند.

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در جلسه رسیدگی اولیای دم در جایگاه قرار گرفتند و خواستار صدور حکم قصاص شدند.

سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او اتهام را رد کرد و گفت: قسم می‌خورم قصد کشتن محسن را نداشتم. او حالت طبیعی نداشت ضمن اینکه محسن به من حمله کرد. من شرمنده پدر و مادرش هستم. از کاری که کردم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.

با پایان جلسه دادگاه، قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها