کد خبر: 631589
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۰۸:۱۴:۳۹
| |

رفیق‌کشی در پارک بعد از مصرف مواد روانگردان

پسر جوانی که دوست صمیمی‌اش را کشته می‌گوید دو نفری برای اولین بار مواد روانگردان را تجربه کردند و تحت تاثیر همین مواد با هم درگیر شدند.

رفیق‌کشی در پارک بعد از مصرف مواد روانگردان
کد خبر: 631589
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۰ ۰۸:۱۴:۳۹

پسر جوانی که دوست خود را در تهران با ضربه چاقو کشته و فرار کرده بود پس از چهار ماه در مازندران دستگیر شد.

به گزارش سایت جنایی، دوازدهم اردیبهشت ماه امسال، ماموران کلانتری 159 بیسیم در تماس تلفنی با بازپرس امیرحسین علیمردان، بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، مرگ پسر 21 ساله‌ای را با ضربه چاقو روی تخت بخش اورژانس بیمارستان گزارش کردند.

با اعلام این خبر و به دستور بازپرس جنایی تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و کارشناسان تیم تشخیص هویت به همراه او به سردخانه بیمارستان رفتند و با جسد  جوانی مواجه شدند که از ناحیه قلب هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته بود.

گزارش اولیه امدادگران اورژانس که مقتول را به بیمارستان منتقل کردند حکایت از آن داشت، مرد جوان از بوستان ولی‌عصر(عج) با آمبولانس به بیمارستان آورده شده اما اقدامات درمانی ثمری نداشته و او به کام مرگ فرو رفته است.

به این ترتیب تیم جنایی راهی بوستان ولی‌عصر(عج) شدند و بخشی از تحقیقات اولیه  را  آنجا آغاز کردند. در جریان بررسی‌ها فردی که شاهد درگیری خونین بود، گفت: مقتول به همراه دوستش در پارک نشسته و در حال شوخی با یکدیگر بودند اما ناگهان درگیری میان آنها رخ  داد و در جریان این نزاع، قاتل یک ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول وارد کرد و گریخت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه وقوع قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی مسیر تردد مرد جنایتکار را شناسایی و او را دستگیر کنند.

همچنین با دستور بازپرس ویژه قتل شعبه دهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

نتایج به دست آمده حکایت از آن داشت که قاتل و مقتول دوست صمیمی بودند و قاتل دو ساعت بعد از حادثه، از خانه هم فرار کرده و مکانش مشخص نیست .

بررسی‌ها نشان می‌داد متهم به قتل در یک میوه فروشی کار می‌کرد و دوست کشته شده‌اش در مغازه دیگری مشغول به کار بود. آنها از کودکی با هم بزرگ شده‌ بودند و خانواده و دوستان هر دو آنها به خاطر درگیری خونین بین آنها در شوک و بهت فرو رفته بودند. به این ترتیب تحقیقات ادامه یافت تا اینکه در نهایت متهم در مازندران شناسایی و دستگیر شد.

او پس از دستگیری به تهران منتقل شد و در مورد ماجرا گفت: از وقتی فهمیدم دوستم را کشتم خیلی عذاب وجدان دارم. چند بار هم خواستم خودم را معرفی کنم اما ترسیدم و به فرار ادامه دادم. من و او با هم مثل برادر بودیم و از شش سالگی با هم بزرگ شده بودیم، من به خانه آنها می‌رفتم و او به خانه ما‌ می‌‌آمد پدر و مادرهایمان با هم دوست بودند، الان نمی‌دانم چطور به چشمشان نگاه کنم. همیشه با هم بودیم، آن شب دو نفری تصمیم گرفتیم روانگردان را تجربه کنیم. قرص روانگردان گرفتیم. در  پارک خوردیم. شادی کاذب سراغمان آمد و مسخره بازی در می‌آوردیم و می خندیدیم. ناگهان نمی‌دانم چرا از دهان دوستم فحش ناموس در رفت و سر همان جر و بحثمان شد و هر دو به شدت با هم مشاجره کردیم. در حال جر و بحث درگیر شدیم و او به من حمله کرد من هم چاقویی را که چند روز پیش برای میوه فروشی خریده بودم و اتفاقی در جیبم بود درآوردم تا جلویش را بگیرم. چاقو را در هوا پرتاب کردم اما او همچنان ادامه می‌داد و من ترسیده بودم. دو بار ضربات بی هدفی زدم و دستم را در هوا تکان دادم. ضربه اول نخورد، اما دومی خورد حال هیچ‌کداممان خوب نبود، ترسیدم و به دوستانم زنگ زدم تا او را به بیمارستان ببرند. خودم هم در حالی که  ترسیده بودم، فرار کردم. وقتی  فهمیدم از ترس از خانه هم فرار کردم، اما عذاب وجدان و ترس داشتم. از پدر و مادر مقتول می‌خواهم من را ببخشند.

بنا به این گزارش متهم در حال حاضر در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها