کد خبر: 621822
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ۲۳:۵۹:۵۹
| |

مرد سابقه‌دار از آزار و اذیت جوان شرور فیلم سیاه گرفت

مردی شرور که سال‌ها قبل به پسر جوان تعرض کرده بود، پای میز محاکمه رفت.

مرد سابقه‌دار از آزار و اذیت جوان شرور فیلم سیاه گرفت
کد خبر: 621822
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ۲۳:۵۹:۵۹

جوان شروری که به دست شروری دیگر مورد تعرض جنسی قرار گرفته است، با ارائه فیلم آزار و اذیتش به دادگاه برای متهم درخواست مجازات اعدام کرد.

به گزارش سایت جنایی، درگیری بین دو گنده‌لات پنج سال قبل اتفاق افتاده بود اما از آنجا که سیامک که متهم به تجاوز شده فرار کرده بود، شکایتی هم علیه او مطرح نشد تا اینکه چند ماه قبل به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شد.

چند ماه قبل ماموران پلیس با شکایت آدم‌ربایی روبه‌رو شدند که متهم آن جوانی به نام سیامک از گنده‌لات‌های تهران بود، پلیس با اطلاعات ویژه‌ای که به دست آورده بود موفق شد سیامک و نوچه‌هایش را بازداشت کند. در حالی که پرونده آدم‌ربایی سیامک در دادسرا در حال رسیدگی بود یکی از  شرورهای دیگر علیه او شکایتی مطرح کرد. او گفت سیامک به او تجاوز کرده و فیلم این تجاوز هم موجود است.

با توجه به اینکه مدارک نشان می‌داد به شاکی تجاوز شده شعبه 9 دادگاه کیفری استان تهران به صورت مستقیم به پرونده ورود کرد و تحقیقات در این خصوص را بر عهده گرفت.

شاکی به قضات گفت: پنج سال قبل من 18ساله بودم و خودم هنوز گنده‌لات نشده بودم و نوچه بودم. سیامک و نوچه‌هایش چون از من عصبانی بودند که به حرف‌شان گوش نمی‌دهم برای اینکه تحقیرم کنند من را دزدیدند. آنها در یک زیرزمین مرا حبس کردند و سیامک مقابل چشم همه به من تجاوز کرد و از این صحنه هم فیلم گرفتند. بعد از آن سیامک به خاطر چند جرم دیگر از جمله آدم‌ربایی فراری شد و من نتوانستم شکایت کنم. حالا که او بازداشت شده شکایت دارم.

با توجه به فیلم ارائه‌شده، سیامک نیز به دادگاه آورده شد. او قبول کرد که شاکی را آزار داده است اما مدعی شد تجاوز نکرده و فقط آزار و اذیت کرده است. او دلیل عجیبی برای انگیزه خود از جرائم بیان کرد و مدعی شد جنون دارد.

این مرد گفت: من کارت قرمز دارم و مدت‌ها دارو مصرف می‌کردم و به خاطر جنونی که دارم مرتکب جرائم زیادی شدم. آخرین بار که بازداشتم کردند من را مجنون تشخیص دادند و رهایم کردند.

حالات و حرف‌های سیامک و وضعیت بدنش که از سر تا انگشتان پایش پر از خالکوبی‌های عجیب بود قضات را نسبت به این ادعا مشکوک کرد.

بنابراین سیامک برای بررسی سلامت روان به پزشکی قانونی منتقل شده است تا مشخص شود آیا جرم خشنی که مرتکب شده تحت تاثیر جنون بوده یا در آن زمان در سلامت بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها