کد خبر: 627536
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۱۱:۱۳:۰۶
| |

کشف 3 شمشیر، 5 قمه و 4 نیمچه از خانه یک شرور

این متهم که از اراذل و اوباش است، سوابق متعدد از جمله چندین مورد نزاع و درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد را در کارنامه خود دارد.

کشف 3 شمشیر، 5 قمه و 4 نیمچه از خانه یک شرور
کد خبر: 627536
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۳ ۱۱:۱۳:۰۶

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یکی از اراذل و اوباش منطقه سر آسیاب تهران که با تهدید با سلاح سرد اقدام به قدرت‌نمایی بین شهروندان کرده بود، خبر داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ سعید راستی گفت: در پی دریافت خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی110 مبنی بر عربده‌کشی و ایجاد رعب و وحشت با سلاح سرد، مزاحمت و اخلال در نظم عمومی توسط یک نفر از اوباش در منطقه سر آسیاب، ماموران عملیات بدون درنگ برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

 وی با اشاره به اینکه ماموران با حضور به موقع در محل اعلام شده از سوی شهروندان، موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر از اوباش شدند، افزود:  ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم موفق به کشف تعداد 3 قبضه شمشیر، 5 عدد قمه و 4 عدد نیمچه شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: این متهم که از اراذل و اوباش است، سوابق متعدد از جمله چندین مورد نزاع و درگیری و قدرت‌نمایی با سلاح سرد را در کارنامه خود دارد  و این بار نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها