کد خبر: 610325
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۰۸:۳۹:۵۶
| |

مرد فداکار هنگام نجات دختری از چنگ پسران شیطان‌صفت کشته شد

مرد فداکار وقتی دید 2 شرور قصد دارند دختری را به زور با خود ببرند با آنها درگیر شد و جانش را از دست داد.

مرد فداکار هنگام نجات دختری از چنگ پسران شیطان‌صفت کشته شد
کد خبر: 610325
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۱ ۰۸:۳۹:۵۶

مردی در سبزوار وقتی صحنه مزاحمت پسران شیطان صفت به دختر جوانی را دید در دفاع از دختر با مزاحمان درگیر شد و به شهادت رسید.

به گزارش روزنامه ایران، در گرگ و میش هشتم اردیبهشت ماه، مرد جوانی در سبزوار به دنبال فرزند خود برای بردنش به خانه می رود که در همین هنگام شاهد درگیری 2 اوباش با یک دختر جوان می شود که به صورت وحشیانه‌ای درحال به کشاندن دختر در خیابان با زور و اجبار بودند.

مرد برای لحظه‌ای دختر نوجوان خود را تصور می کند که روزی همسن این دختر جوان شده و ممکن است برای او نیز چنین مزاحمتی به وجود بیاید بنابراین در اقدامی فداکارانه برای نجات این دختر جلو رفته و با این اراذل و اوباش درگیر می شود.

اوباشی که بارها سوابق متعدد کیفری دارند و گویا مجازات های پیشین برای آنها درس عبرت نبوده است ، حالا قمه به دست شروع به آسیب زدن به این مرد می کنند که متأسفانه در ضربات پی در پی از پشت و جلو، این مرد جوانمرد سبزواری جان خود را از دست می دهد .

بازپرس بعد از این قتل ناگوار با حضور پلیس جنایی، تحقیقات در این زمینه را آغاز کرده که با اقدامات اطلاعاتی مناسب بسرعت و در کمتر از ۱۰ ساعت عاملان قتل شناسایی و در حالی که در مخفیگاهشان آماده برای فرار می شدند به اتهام مشارکت در قتل عمد دستگیر شدند.

مادر حمیدرضا الداغی درباره  به قتل رساندن فرزندش مویه کنان می گوید: بچه ام رفت. بچه ام را چاقو چاقو کردند اما باز از دفاع کردن از آن دختر دست نکشید. حقش این نبود...

بنا به این گزارش حمید رضا الداغی معمار و طراح ساختمان بود ودختری 15 ساله داشت. شب حادثه دخترش برای درس خواندن به خانه دوستش رفته بود و مرد  فداکار وقتی سراغش می رود این حادثه رخ می دهد .  پلیس دو پسر شرور را بازداشت کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • مجید ارسالی در
    دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

    قوانین قضایی ما اشکال دارد که چند بار این اشرار اینکار را انجام دادند

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها