کد خبر: 622066
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۸:۰۳:۵۶
| |

نجات ویلاساز ثروتمند از چنگ آدم‌ربایان با باج 600 میلیون تومانی

آدم‌ربایان ناشناس برای آزادی مرد ویلاساز از 10 4 میلیارد تومان خواسته بودند.

نجات ویلاساز ثروتمند از چنگ آدم‌ربایان با باج 600 میلیون تومانی
کد خبر: 622066
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۰ ۰۸:۰۳:۵۶

آدم‌ریایانی که برای آزاد کردن مرد ویلاساز چهار میلیارد پول خواسته بودند در نهایت او را با دریافت ۶۰۰ میلیون‌ تومان آزاد کردند.

به گزارش سایت جنایی، در حال حاضر تحقیقات برای دستگیری آدم‌ربایان ادامه دارد اما سرنخی بدست نیامده که منجر به شناسایی مجرمان فراری شود.

مدتی قبل مرد جوانی با مراجعه به دادسرای جنایی تهران از ربوده شدن خود خبر داد و گفت: من در شمال تهران ویلاسازی میکنم و چهار میلیارد تومان با شریکم اختلاف حساب دارم و از او طلبکار هستم. یک روز از ساختمانی که مشغول ساخت آن هستم بیرون آمدم و اسنپ گرفته بودم تا جایی بروم اما سرنشینان یک خودرو پژو به من حمله کردند و با تهدید چاقو مرا سوار خودروشان کردند. آنها ۲۴ ساعت من را گروگان گرفته بودند و چهار میلیارد می‌خواستند اما من فقط ۶۰۰ میلیون تومان پول در حسابم داشتم و همه پولی که داشتم گرفتند تا آزادم کنند.

این مرد در مورد فرد یا افرادی که به آنها مشکوک است به بازپرس محمد وهابی گفت: با توجه به اختلاف حسابی که با شریکم دارم و مبلغ درخواستی افرادی که من را ربوده بودند گمان می‌کنم پشت پرده این ماجرا هم شریک است.

به این ترتیب بازپرس دادسرای جنایی تهران دستور احضار شریک را صادر کرد، اما شریک مرد ربوده شده پس از تایید  اختلاف مالی با مرد ربوده شده دخالت در آدم‌ربایی را رد کرد. به این ترتیب پرونده به بن بست رسید و در حال حاضر تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها