کد خبر: 618157
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۰۹:۱۶:۲۵
| |

پلیس در تعقیب قاتلان پیرمرد تنها

2 مرد افغان به اتهام قتل مردی مسن در خانه‌اش، تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.

پلیس در تعقیب قاتلان پیرمرد تنها
کد خبر: 618157
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۰۹:۱۶:۲۵

تحقیقات برای دستگیری دو مظنون به قتلی که مردی را در واحد مسکونی اش با چاقو کشته‌اند آغاز شد.

به گزارش سایت جنایی، شامگاه جمعه ماموران کلانتری ۱۵۲ خانی آباد تهران که محله عبدل آباد در محدوده استحفاظی آنها قرار دارد از سوی همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در جریان کشف جسد خونین مردی در آپارتمان مسکونیش قرار گرفتند. به این ترتیب موضوع را به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند و راهی محل شدند. پس از آن نیز باز پرس شفیعی، همراه تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی و پزشکی قانونی خود را به محل رساندند و با پیکر غرق در خون مردی روبرو شدند که در مراحل اولیه تحقیقات مشخص شد ۶۵ سال دارد.

در تحقیق از همسایه‌ها که کشف جسد را به پلیس اعلام کرده بودند مشخص شد مقتول تنها زندگی می‌کرد و همسایه‌ها وقتی دیده‌اند که در واحد او باز است نگران شده‌ و پس از ورود با جسد خون آلودش روبرو شده‌اند.

همچین همسایه‌ها گفتند که دو نفر که از اتباع افغانستان هستند به خانه مقتول رفت و آمد داشته اند. همچنین یکی از همسایه‌ها نیز گفت ساعتی قبل از اینکه جسد مرد همسایه را پیدا کنند، دیده است که دو افغان سراسیمه و با عجله از ساختمان خارج می‌شوند.

با بدست آمدن این نتایج دو تبعه افغانستان به عنوان مظنونان قتل تحت تعقیب قرار گرفتند و با تحقیقات بیشتر مشخص شد که آنها با قربانی خود در محل کارشان آشنا شده‌ و همکار او بوده‌اند. به این ترتیب هویت دو مرد افغان که شناسایی شده بود در اختبار واحد‌های مختلف پلیس قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری این دو مظنون تحت تعقیب ادامه دارد. همچنین جسد به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا علت و زمان مرگ به طور دقیق‌نر مورد بررسی قرار گیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها