کد خبر: 610209
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۳:۲۹:۵۱
| |

اعتراف سارقان به 50 فقره جیب‌بری در دربی تهران

ماموران 5 مرد جوان را که به صورت تیمی اقدام به زاغ‌زنی و سرقت از شهروندان می‌کردند شناسایی و دستگیر کردند.

اعتراف سارقان به 50 فقره جیب‌بری در دربی تهران
کد خبر: 610209
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۰ ۱۳:۲۹:۵۱

5 مرد جوان که در دربی استقلال و پرسپولیس 50 فقره جیب‌بری کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، سرهنگ محمد گودرزی، رئیس پلیس پیشگیری تهران گفت: اردیبهشت ماه سال جاری با توجه به برگزاری دربی، ماموران عملیات کلانتری 141 شهرک گلستان به صورت نامحسوس در داخل استادیوم مستقر شدند و اقدام به اجرای طرح شناسایی سارقان کردند. ماموران 5 مرد جوان را که به صورت تیمی اقدام به زاغ‌زنی و سرقت از شهروندان می‌کردند شناسایی و تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار دادند.

این مقام انتظامی افزود: با اجرای طرح مهار و اعلام مشخصات متهمان به سایر واحدهای مستقر، هر 5 متهم در یک عملیات منسجم و پلیسی دستگیر شدند و در بررسی‌های بیشتر از متهمان یک قبضه سلاح سرد و 27 دستگاه تلفن همراهی که متهمان قبل از دستگیری سرقت کرده بودند، کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: متهمان حدودا 30 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 50 فقره سرقت مشابه با همکاری همدیگر معترف شدند و اظهار داشتند پس از سرقت تلفن همراه اموال مسروقه را به فرد معینی فروخته‌اند.

سرهنگ گودرزی در پایان با اشاره به سوابق یکی از متهمان در امر سرقت و تحمل حبس در زندان خاطرنشان کرد: متهمان جهت کشف جزئیات بیشتر پرونده تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها