کد خبر: 547710
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۷:۵۱:۴۶
| |

دستگیری سارق حرفه‌ای متروی پایتخت

سارق جوانی که در غرفه‌های ایستگاه متروی صادقیه، ارم سبز و شهید نواب صفوی اقدام به سرقت کرده بود دستگیر شد.

دستگیری سارق حرفه‌ای متروی پایتخت
کد خبر: 547710
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۸ ۱۷:۵۱:۴۶

فروردین ماه امسال، با شکایت چند مالباخته مبنی بر سرقت تلفن همراه در غرفه‌های متروی تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از مأموران پلیس قرار گرفت.

به گزارش تسنیم، تحقیقات اولیه مأموران پلیس نشان داد، سارق پس از حضور در فروشگاه‌های متروی پایتخت با جیب‌بری، تلفن‌های همراه مردم را سرقت کرده و از محل وقوع جرم متواری شده است.

مأموران پلیس که متوجه شدند غرفه‌ها مجهز به دوربین‌های مداربسته هستند به بازبینی فیلم آنها پرداخته چهره سارق حرفه‌ای را شناسایی کردند.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه 27 فروردین ماه، مأموران کلانتری 133 شهر زیبا در حال گشت‌زنی بودند که به یک مرد مشکوک شدند و با بازداشت وی تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند‌.

تیم پلیسی در بازرسی بدنی از مرد جوان چند تلفن همراه کشف کردند؛ وقتی مأموران پلیس درباره تلفن‌های همراه از متهم سؤال کردند او جواب قانع‌کننده‌ای نداشت و معلوم بود موضوعی را پنهان می‌‌کند؛ این در حالی بود که به‌نظر می‌رسید تلفن‌های همراه به سرقت رفته است.

بدین ترتیب مرد جوان به‌اتهام سرقت ‌تلفن‌های همراه دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به اداره پلیس منتقل شد. متهم که در بازجویی‌ها منکر جرم خود بود، پس از ارائه شواهد و مدارک موجود صراحتاً به جرم خود مبنی بر سرقت تلفن‌های همراه در ایستگاه صادقیه، ارم سبز و شهید نواب صفوی اعتراف کرد.

این متهم پس از اعترافاتش برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دستگیری سارق حرفه‌ای در تعقیب و گریز پلیسی

مأموران پلیس تهران در خیابان بهشتی در حال گشتزنی بودند که 2 مرد موتورسوار را هنگام زورگیری مشاهده کردند. متهمان پس از مشاهده گشت انتظامی بلافاصله متواری شدند که مأموران پلیس پس از تعقیب و گریز طولانی با شلیک تیر هوایی یکی از متهمان را دستگیر و برای تحقیقات به کلانتری 104 عباس‌آباد منتقل کردند.

مأموران پلیس در بازرسی بدنی از متهم 2 دستگاه تلفن همراه کشف کردند و سارق حرفه‌ای در بازجویی‌های فنی به 15 فقره سرقت تلفن همراه در تهران اعتراف کرد.

در تحقیقات تکمیلی مأموران کلانتری مشخص شد، سارقان هنگام تعقیب و گریز پلیسی به 3 خودرو در خیابان برخورد کردند. در ادامه پرونده این متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرقت در اصفهان، دستگیری در تهران

مأموران کلانتری 179 خلیج فارس در حال گشت‌زنی بودند که به یک موتورسیکلت با 2 سرنشین مشکوک شدند و پس از توقف موتورسیکلت با اقدامات اطلاعاتی متوجه شدند وسیله نقلیه سرقتی است.

مأموران کلانتری پس از دریافت این اطلاعات متهمان را دستگیر و برای بازجویی‌های به اداره پلیس منتقل کردند؛ در بررسی مشخص شد موتورسیکلت مذکور از اصفهان سرقت شده است.

مأموران پلیس در بازرسی از سارقان موفق به کشف یک قبضه قمه شدند و سارقان در بازجویی‌های فنی صراحتاً به جرم سرقت موتورسیکلت از اصفهان اعتراف کردند. متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری 2 سارق حرفه‌ای در تیراندازی شبانه

مأموران کلانتری 124 قلهک درحال گشت‌زنی بودند که به یک خودرو مشکوک شدند و دستور ایست را صادر کردند.

متهمان پس از مشاهده گشت مأموران کلانتری بلافاصله متواری شدند که مأموران پلیس پس از تعقیب و گریز چنددقیقه‌ای با شلیک تیر هوایی سارقان را دستگیر کردند.

مأموران پلیس در بازرسی از خودروی سارقان موفق به کشف اموال مسروقه شدند و در تحقیقات پی بردند متهمان سارقان حرفه‌ای محتویات داخل خودرو در غرب تهران هستند.

سارقان پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی‌های فنی صراحتاً به جرم سرقت محتویات داخل خودرو در غرب تهران اعتراف کردند. بنابر این گزارش پرونده متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها