کد خبر: 608340
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۰۸:۴۵:۳۵
| |

زنم را کشتم و مثله کردم

مرد همسرکش گفت:‌ در حال انجام کار‌های طلاق بودیم که یک روز بر سر این موضوع با هم مشاجره‌مان شد که من عصبانی شدم و را به قتل رساندم و جسد را در حاشیه پاکدشت رها کردم.

زنم را کشتم و مثله کردم
کد خبر: 608340
|
۱۴۰۲/۰۱/۳۱ ۰۸:۴۵:۳۵

مردی که متهم است پس از قتل همسرش، جسد وی را مثله و در حوالی پاکدشت رها کرده بود، سرانجام قفل سکوتش را شکست و به جنایت اعتراف کرد.

به گزارش جوان، اواخر اسفندماه سال گذشته مردی به مأموران پلیس تهران خبر داد همسرش گم شده است. او گفت: همسرم برای انجام کاری از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. بعد از مطرح شدن این شکایت، پرونده به دستور بازپرس جنایی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران فرستاده شد. مرد جوان در بررسی‌های بعدی گفت: من و همسرم چند سال قبل ازدواج کردیم. او چند روز قبل خانه را ترک کرد و دیگر برنگشت. گوشی تلفن همراهش هم خاموش بود، برای همین هر جا که می‌دانستم به دنبالش گشتم و زمانی که خبری از او نشد تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس خبر بدهم.

وقتی بررسی‌های میدانی پلیس نشان داد مرد جوان از مدت‌ها قبل با همسرش اختلاف داشته، او بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت. مرد جوان این‌بار حرف‌هایش را تغییر داد و مدعی شد که همسرش برای کار از کشور خارج شده است. در شاخه دیگری از بررسی‌ها معلوم شد مرد و زن جوان به دلیل شدت اختلافشان قصد جدایی داشتند، بنابراین او بار دیگر در این باره تحقیق شد و گفت: من و همسرم مدتی بود که با هم اختلاف داشتیم. من متوجه شده بودم که او با مردی وارد رابطه شده و قصد دارد از من طلاق بگیرد و با او ازدواج کند. بعد از آن بود که تصمیم به جدایی گرفتیم و درخواست طلاق دادیم.

متهم دو روز قبل سرانجام ماجرای قتل را برملا کرد و گفت: با اصرار همسرم قرار شد از هم جدا شویم، برای همین درخواست طلاق دادیم. در حال انجام کار‌های طلاق بودیم که یک روز بر سر این موضوع با هم مشاجره‌مان شد که من عصبانی شدم و را به قتل رساندم و جسد را در حاشیه پاکدشت رها کردم.

سرهنگ علی، ولی پورگودرزی، رئیس پلیس آگاهی گفت، تحقیقات از متهم در اداره دهم پلیس آگاهی تهران جریان دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها