کد خبر: 607262
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۰۸:۲۳:۴۶
| |

مرد مسلح همسر و 2 پسرش را کشت

متهم گفت: همسرم سر ناسازگاری داشت و به دنبال اختلاف‌هایی که باهم پیدا کرده بودیم تصمیم گرفتم او و 2 پسری را که داشتیم بکشم.

مرد مسلح همسر و 2 پسرش را کشت
کد خبر: 607262
|
۱۴۰۲/۰۱/۲۶ ۰۸:۲۳:۴۶

مرد جوان در جنونی مرگبار با چکاندن ماشه وینچستر همسر و دو پسرش را به رگبار بست و دست به قتل عام خانوادگی دردناک زد!

به گزارش «ایران»، ساعت 8 و 30 دقیقه صبح دوشنبه 21 فروردین ماه مردی با صورتی بهت زده و آرام وارد کلانتری رباط کریم شد و در یک جمله کوتاه اما شوک آور گفت: من همسرم ودو پسرم را کشتم! این جمله کافی بود که افسر کلانتری گشت ویژه‌ای را به خانه این مرد در شهر پرند بفرستد. وقتی مأموران کلانتری به طبقه هفتم ساختمان رسیدند با صحنه دلخراش 3 جسد غرق در خون روبه‌رو شدند.

دقایقی بعد بازپرس کشیک قتل به همراه تیم جنایی و تشخیص هویت پای در قتلگاه مادر و پسران نوجوانش گذاشتند و دست به تجسس‌های میدانی زدند.  شاهدان ماجرا در این تحقیقات ادعا کردند صدای شلیک گلوله‌ها را شنیده‌اند بلافاصله پدر خانواده را دیده‌اند که از خانه بیرون آمده و نزد آنها ادعا کرده است همسر و دو پسر ۹ساله و۱۷ساله را کشته و محل جنایت را ترک کرده است. بازپرس پس از تأیید شدن مرگ زن ۳۷ساله و 2 پسرش دستور داد هر 3 جسد به پزشکی قانونی منتقل شوند. معاینه اولیه پزشک در صحنه جنایت نشان می‌داد هر 3 مقتول در اثر شلیک گلوله جان باختند.

عامل جنایت که پس از اعتراف به جنایت‌هایش بازداشت شده بود به پلیس آگاهی منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

این متهم درباره انگیزه‌ جنایت‌هایش چنین ادعا کرد: همسرم سر ناسازگاری داشت و به دنبال اختلاف‌هایی که باهم پیدا کرده بودیم تصمیم گرفتم او و 2 پسری را که داشتیم بکشم. اختلاف آنقدر زیاد بود که دیگر تاب نیاوردم و تصمیم گرفتم برای همیشه به زندگی‌شان پایان بدهم وبعد خودم را به پلیس معرفی کردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها