کلاهبرداری میلیاردی با وعده فروش لوازم خانگی

متهمان بیش از 30 میلیارد ریال از 100 نفر کلاهبرداری کرده بود.

کلاهبرداری میلیاردی با وعده فروش لوازم خانگی
کد خبر: 604364
|
۱۴۰۲/۰۱/۰۹ ۱۱:۳۲:۴۵

متهمانی که تحت عنوان فروش لوازم خانگی اقدام به کلاهبرداری از 100 نفر کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، شخصی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و مدعی شد افرادی ناشناس از طریق درج آگهی در سایت‌های واسط فروش اجناس اقدام به کلاهبرداری از او کرده‌اند .

شاکی توضیح داد: در فضای مجازی به دنبال خرید یک دستگاه تلویزیون برای خود بودم که یک آگهی با قیمت‌های مناسب و نسبتا پایین مشاهده کردم و مبلغ 30 میلیون ریال جهت خرید تلویزیون برای آنها واریز کردم اما بلافاصله پس از واریز وجه من را بلاک کردند و دیگر پاسخی از آنها دریافت نکردم و هیچگونه کالایی نیز برای بنده ارسال نشد .

 کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و پس از انجام اقدامات تخصصی و بکارگیری فنون تجربی و علمی سرانجام متهمان که دو نفر بودند شناسایی و پس از تشریفات قضایی مجرمان در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

متهمان که بیش از 30 میلیارد ریال از 100 نفر کلاهبرداری کرده بود، پس از حضور در پلیس فتا اظهار داشتند با درج آگهی در سایت‌های مختلف از جمله دیوار و شیپور و ... به بهانه فروش لوازم خانگی مثل یخچال و تلویزیون و یا گوشی تلفن همراه و .... با قیمت بسیار مناسب مراجعه‌کنندگان را با ترفند فروش فوری، ترغیب به پرداخت مبلغ قبل از ارسال کرده و پس از واریز وجه دیگر پاسخگوی تلفن نبودند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها