کد خبر: 600133
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۷:۳۶:۴۴
| |

مرگ مرموز زن معلول و برادرش

هنوز معلوم نیست این خواهر و برادر که مدت‌ها بود با یکدیگر زندگی می‌کردند چطور جان خود را از دست داده‌اند.

مرگ مرموز زن معلول و برادرش
کد خبر: 600133
|
۱۴۰۱/۱۲/۱۱ ۰۷:۳۶:۴۴

کارآگاهان پلیس آگاهی به‌دنبال رازگشایی از مرگ مرموز زن معلولی هستند که همراه با برادرش در خانه او جان خود را از دست داده‌اند.

به‌ گزارش همشهری، این حادثه ظهر روز سه‌شنبه در خانه‌ای واقع در محدوده کلانتری121 سلیمانیه اتفاق افتاد. آن روز گروهی از مددکاران بهزیستی برای بررسی وضعیت زن 37ساله معلولی که در خانه برادرش زندگی می‌کرد به آنجا رفتند. آنها هرچه زنگ خانه را زدند کسی در را باز نکرد و چون موضوع مشکوک به‌نظر می‌رسید از پلیس کمک خواستند و با حضور مأموران سرانجام در خانه گشوده شد. ماموران همزمان با باز شدن در با پیکر زن معلول و برادرش که روی زمین افتاده بودند مواجه شدند. هرچند زن جوان جانش را از دست داده بود؛ اما به‌نظر می‌رسید که برادرش هنوز زنده است. به همین دلیل او به بیمارستان منتقل شد اما وی نیز ظهر دیروز (چهارشنبه) در بیمارستان جان خود را از دست داد.

ماموران در بررسی خانه جانباختگان با وضعیت نامرتب خانه مواجه شدند و در آنجا چند دست‌نوشته نیز کشف کردند. با این حال معلوم نبود که این خواهر و برادر که مدت‌ها بود با یکدیگر زندگی می‌کردند چطور جان خود را از دست داده‌اند. در شرایطی که در تحقیقات مقدماتی محتمل‌ترین فرضیه مسمومیت آنهاست اما به دستور بازپرس جنایی، تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مرموز آنها آغاز شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها