کد خبر: 591944
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۰۷:۲۰:۳۹
| |

ماموران قلابی مرد طلافروش را ربودند

ماموران قلابی با این ادعا که حکم دستگیری طلافروش اراکی را دارند او را ربودند.

ماموران قلابی مرد طلافروش را ربودند
کد خبر: 591944
|
۱۴۰۱/۱۰/۲۷ ۰۷:۲۰:۳۹

چهار مرد تبهکار که با عنوان مأمور پلیس یک طلافروش را در اراک ربوده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.

به گزارش ایران، سردار هادی رفیعی‌کیا فرمانده انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر اظهار داشت: روزهای نخست آذر امسال خانمی با مراجعه به پلیس آگاهی از ناپدید شدن همسرش خبر داد، با توجه به اهمیتی که این موضوع برای پلیس داشت به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس استان مرکزی و کارآگاهان آگاهی قرار گرفت. از آنجا که همسر وی طلافروش بود احتمال ربوده شدن وی برای اخاذی قوت گرفت بنابراین پرونده ویژه در پلیس آگاهی استان تشکیل و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی پیگیر موضوع شدند.

رفیعی‌کیا عنوان کرد: با اطمینان از ربوده شدن این فرد، پلیس بررسی‌های میدانی برای شناسایی فرد یا افراد آدم‌ربا را آغاز کرد که با سرعت عمل پلیس کار شناسایی و دستگیری عوامل این آدم‌ربایی در استان انجام گرفت و متهمان که پلیس را در یک قدمی خود می‌دیدند با رها کردن مرد طلافروش متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: موضوع دستگیری اعضای باند با توجه به اینکه آدم‌رباها پس از آزادی گروگان متواری شده بودند در دست بررسی و پیگیری ویژه کارآگاهان قرار گرفت که با انجام اقدامات پلیسی رد و نشانی از متهمان در استان‌های مختلف کشف شد و با توجه به پراکندگی سارقان اقدامات پلیس به یکی از این افراد که در حوزه استان مرکزی مخفی شده بود متمرکز شد. پس از مدتی تعقیب و مراقبت اطلاعاتی از سوی پلیس و در عملیاتی منسجم از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مرکزی، متهم دستگیر شد که پس از دستگیری به ربودن طلافروش اراکی با همدستی 3 نفر دیگر اعتراف کرد و براساس اطلاعات به دست آمده مشخص شد متهمان در شهرهای اراک، قم، شازند و شهریار مخفی شده‌اند که در عملیات‌ جداگانه این افراد دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی بیان کرد: یک قبضه سلاح کمری به همراه دو تیغه خشاب و 12 فشنگ جنگی و یک دستگاه شوکر برقی در بازرسی از مخفیگاه متهمان به دست آمد و متهمان در ادامه اظهارات خود اذعان کردند پس از شناسایی مرد طلافروش تحت عنوان مأمور به این فرد مراجعه کرده و با عنوان اینکه حکم دستگیری وی را دارند ‌با این ترفند اقدام به ربودن این فرد کردند. متهمان پرونده با صدور قرار قانونی و تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها