کد خبر: 588894
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۵:۳۲:۵۵
| |

شرح آدم ربایی در مشهد از زبان سه تبعه عراقی ربوده شده

افردای که با نقشه قبلی اقدام به دزدیدن سه زائر عراقی در مشهد کرده بودند قصد داشتند ۲۰۰هزار دلار از خانواده آنها اخاذی کنند.

شرح آدم ربایی در مشهد از زبان سه تبعه عراقی ربوده شده
کد خبر: 588894
|
۱۴۰۱/۱۰/۰۵ ۱۵:۳۲:۵۵

فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز جمعهه گذشته (دوم دی ماه) از دستگیری چهار متهم به آدم‌ربایی خبر داده و عنوان کرده بود این افراد با نقشه اخاذی ۲۰۰ هزار دلاری، سه تبعه عراقی را در مشهد ربوده بودند.

​به گزارش فارس، یکی از این سه تبعه عراقی که از شهر نجف برای زیارت به مشهد سفر کرده بودند در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه شب سه سرنشین خودروی سواری ما را سوار کردند و ما را به محلی بردند که در آنجا نیز 8 نفر دیگر منتظر بودند و با اسلحه و چاقو تهدیدمان کردند و شماره خانواده‌هایمان را گرفتند.

وی همچنین افزود: آن‌ها از خانواده‌هایمان ۲۰۰ هزار دلار درخواست کردند و به آن‌ها گفتند که "اگر پول را تا ساعت ۹ ونیم صبح نفرستید این سه نفر را می‌کشیم".

یکی دیگر از اتباع عراقی نیز گفت: قبلاً هم به ایران سفر کرده بودم و هفت روز در این کشور بودم اما امنیت و صحت و سلامتی در ایران وجود دارد  واگر غیر از این بود به ایران نمی‌آمدم.

وی در ادامه گفت: رئیس آگاهی بهترین امکانات را با رفاه و آسایش در اختیار ما قرار داد و از اینکه ما را از دست این آدم‌ربایان نجات دادند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

یکی دیگر از اتباع عراقی نیز گفت: من ۱۳ سال است به ایران رفت‌وآمد دارم و چنین اتفاقی را برای اتباع عراقی ندیده و نشنیده بودم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها