قاتلان بی‌رحم از قربانی خود فیلم سیاه گرفتند

متهم گفت: مقتول ادعا می‌کرد فیلم‌هایی از همسرم دارد و من هم دیگر کاملا به او سوء ظن داشتم تا این‌که فهمیدم همسرم با او به مسافرت رفته است!

قاتلان بی‌رحم از قربانی خود فیلم سیاه گرفتند
کد خبر: 586846
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ ۰۷:۱۶:۳۵

سه جوان تبعه خارجی که هموطن 36 ساله خودشان را به طرز دلخراشی به قتل رسانده و از صحنه‌های شکنجه و آزار و اذیت وحشتناک وی فیلم سیاه تهیه کرده بودند، درحالی به بیان آخرین دفاعیات خود پرداختند که ماجرا به سوء ظن‌های مردی بعد از طلاق همسرش گره خورد!

به گزارش روزنامه خراسان، اوایل شب نهم فروردین گذشته، اهالی خیابان وکیل آباد 87 مشهد، مرد جوانی را در تاریکی شب مشاهده کردند که از منزلی بیرون آمد و در حالی که به سختی راه می رفت، وسط خیابان افتاد و جان سپرد. دقایقی بعد با گزارش این ماجرای  عجیب به پلیس 110، نیروهای انتظامی عازم محل حادثه شدند و با  دیدن سر و وضع خون آلود و دست و پاهای بسته مرد جوان، موضوع را جنایی تشخیص دادند و بی درنگ مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اعلام کردند. طولی نکشید که با حضور شبانه قاضی دکتر صادق صفری در خیابان وکیل آباد، بررسی های تخصصی در این باره آغاز و نورافکن های صحنه جرم روشن شد.

سرنخ ها با شناسایی هویت مقتول که «محمد – م» نام داشت، در حالی به منزلی در همان اطراف رسید که آثار خون تا در منزل مذکور روی سنگ فرش خیابان نمایان بود. گره پارچه های گل دار بسته شده به پاهای جوان 36 ساله تبعه خارجی به دلیل راه رفتن وی اندکی شل شده بود و شکافی نیز روی سرش دیده می شد. در همین حال زن جوانی خود را به صحنه جرم رساند و ادعا کرد از حدود 20 روز قبل به عقد دایمی جوان 36 ساله (مقتول) درآمده است. این زن 32 ساله که خود را کیمیا معرفی می کرد به قاضی دکتر صفری گفت: چند ماه بعد از جدایی از همسر سابقم که پسر دایی ام بود به عقد موقت «محمد – م» درآمدم و از حدود 20 روز قبل نیز مرا به طور دایمی عقد کرد و من همسر دوم او شدم، به همین دلیل اختلافاتی بین همسر سابقم و «محمد» به وجود آمد تا این که او با همدستی برادرم و شوهر خواهرم نقشه قتل شوهرم را برنامه ریزی کردند و او را به منزل برادرم کشاندند که در همین نزدیکی سکونت دارد.

با این اظهارات بلافاصله منزل یاسر (برادر کیمیا) با دستور قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد مورد بازرسی قرار گرفت که شاهدان عینی نیز خروج محمد (مقتول) را از آن منزل دیده بودند . با کشف آثار جنایت و خون هایی که روی پنجره شکسته وجود داشت، بی درنگ سه متهم مذکور تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند. ساعاتی بعد با راهنمایی های قاضی ویژه قتل عمد، گروه ورزیده ای از افسران اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی عازم باغ ویلایی در منطقه تفریحی شاندیز شدند چرا که ردزنی های اطلاعاتی از اختفای متهمان در باغ ویلایی حکایت داشت که یکی از افراد تحت تعقیب در آن مکان به عنوان نگهبان فعالیت می کرد. هنوز شب به نیمه نرسیده بود که کارآگاهان دو متهم به نام های امیر (شوهر سابق کیمیا) و یاسر (برادر کیمیا) را  دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.امیر متهم 32 ساله پرونده در بازجویی های فنی به قاضی صفری گفت: من و کیمیا فامیل بودیم اما در حالی که دختری 13 ساله و پسری 8 ساله داشتم، از چند سال قبل زمزمه های ارتباط سیاه همسرم با «محمد» را می شنیدم که از هموطنانم بود.

او ادعا می کرد فیلم هایی از همسرم دارد و من هم دیگر کاملا به او سوء ظن داشتم تا این که فهمیدم همسرم با او به مسافرت رفته است! دیگر نتوانستم این شرایط را تحمل کنم چرا که او برخی تصاویر زننده از همسرم را در کنار خودش برایم ارسال می کرد. این بود که تصمیم گرفتم او را ادب کنم! به همین دلیل موضوع را با یاسر برادر زنم درمیان گذاشتم و او را به بهانه گفت وگو درباره شایعات مطرح شده به منزل یاسر کشاندم، سپس با همدستی یکی دیگر از بستگانم به نام «علی» به او حمله ور شدیم و پس از آن که دست و پاها و دهانش را با پارچه بستیم، او را به شدت کتک زدیم. هر سه نفر با هم او را شکنجه می کردیم. لباس هایش را بیرون آوردیم و من به آزار و اذیت او پرداختم تا  از صحنه های شکنجه فیلم های سیاه بگیریم که او از شدت شرم و خجالت دیگر نتواند آن فیلم های مورد  ادعایش را منتشر کند! در این گیرودار بعد از آن که با یک سوهان بزرگ او را مورد آزار قرار دادم، سرش را به پنجره اتاق کوبیدم که خون از آن بیرون زد. در همین هنگام بود که ناگهان همسر یاسر (برادر کیمیا) از راه رسید و ما مجبور شدیم «محمد- م» را رها و از آن جا فرار کنیم!

در پی اعترافات متهمان، «علی» (سومین متهم) نیز چند روز بعد در یک عملیات ضربتی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شد و اظهارات همدستانش را تایید کرد.

به  دنبال اعترافات متهمان در جلسات بازپرسی، پزشکی قانونی نیز بر سلامت روانی هر سه متهم مهر تایید زد و بدین ترتیب آن ها در حالی به آخرین دفاع از خود پرداختند که بررسی های دقیق قضایی نشان داد: هر سه نفر آنان در قتل جوان 36 ساله تبعه خارجی نقش داشتند. در همین حال متهمان مذکور در آخرین اعترافات خود اظهار کردند ، ماجرای این جنایت فقط به دلیل ازدواج محمد با کیمیا رخ داد و امیر (شوهر سابق کیمیا) نیز درصدد تهیه «فیلم مستهجن» برآمده بود تا بدین ترتیب از «محمد» انتقام بگیرد. آنان همچنین معترف شدند از صحنه های زشت آزار و اذیت با گوشی تلفن «یاسر» فیلم گرفته اند که این فیلم ها در پرونده آنان ثبت شد.

پس از پایان تحقیقات و بازسازی صحنه جرم، کیفرخواست این پرونده جنایی وحشتناک در حالی از سوی قاضی ویژه قتل عمد مشهد صادر شد که ایراد صدمات متعدد به جوان 36 ساله (مقتول) توسط هر سه متهم در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد احراز شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها