کد خبر: 583611
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۰۷:۳۰:۱۵
| |

مرگ زن جوان در پی جراحی بینی

مسئولان کلینیک زیبایی مدعی شدند زن جوان هنگام عمل دچار سکته قلبی شده است و او را احیا و بلافاصله به بیمارستان منتقل کرده‌اند اما کادر بیمارستان اظهار داشتند زمانی که زن جوان به بیمارستان منتقل شده، دچار مرگ مغزی شده بود.

مرگ زن جوان در پی جراحی بینی
کد خبر: 583611
|
۱۴۰۱/۰۹/۰۱ ۰۷:۳۰:۱۵

زن جوان که برای عمل جراحی بینی به یک کلینیک زیبایی رفته بود به علت نامعلومی دچار مرگ مغزی شد و 5 روز بعد در بیمارستان جان خود را از دست داد.

به گزارش «ایران»، عصر یکشنبه 29 آبان مأموران کلانتری 108 نواب در تماس با بازپرس محمد وهابی از مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر دادند.

به دنبال اعلام این خبر، بازپرس جنایی دستور تحقیقات را صادر کرد و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد زن جوان 5 روز قبل به بیمارستان منتقل شده و تلاش کادر درمان برای نجات او بی‌نتیجه مانده است و در نهایت زن جوان تسلیم مرگ می‌شود.

خانواده زن جوان در تحقیقات عنوان کردند: دخترمان مینو 34 سال داشت. مدتی قبل تصمیم گرفت بینی‌اش را عمل کند.

 5 روز قبل برای جراحی به کلینیک زیبایی رفت اما ظاهراً حین عمل حالش بد شده است و مسئولان کلینیک او را به بیمارستان منتقل کرد‌ه‌اند.

از سویی در تحقیقات، مسئولان کلینیک مدعی شدند مینو هنگام عمل دچار سکته قلبی شده است و او را احیا و بلافاصله به بیمارستان منتقل کرده‌اند اما کادر بیمارستان اظهار داشتند زمانی که زن جوان به بیمارستان منتقل شده، دچار مرگ مغزی شده بود.

با توجه به اینکه خانواده مینو از کادر درمان بیمارستان و کلینیک شکایت داشتند، پرونده به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران برای رسیدگی به دادسرای جرایم پزشکی ارجاع شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها