کد خبر: 535870
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۰:۱۴:۱۰
| |

جراح زیبایی غیرمجاز در دشتی دستگیری شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از شناسایی و دستگیری خانمی که بدون مجوز قانونی اقدام به عمل زیبایی در شهر خورموج می‌کرد خبر داد.

جراح زیبایی غیرمجاز در دشتی دستگیری شد
کد خبر: 535870
|
۱۴۰۰/۱۱/۱۳ ۲۰:۱۴:۱۰

سرهنگ جهانبخش صیادی فرمانده انتظامی شهرستان دشتی عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: امنیت و سلامتی مردم از خطوط قرمز پلیس است و در این راستا کارکنان انتظامی در پیشگیری از وقوع جرایم و برخورد با متخلفان و مجرمان شبانه روزی در تلاش هستند.

به گزارش فارس، وی از شناسایی و دستگیری خانمی که بدون مجوز قانونی اقدام به عمل زیبایی در شهر خورموج می‌کرد خبر داد و گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت غیرمجاز خانمی که بدون داشتن مجوز مطب و طبابت و عدم تحصیل در رشته و شغل مربوطه اقدام به انجام عمل زیبایی، لیفت شقیقه، گذاشتن پلک و ... در شهر خورموج می‌کند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با توجه به حساسیت موضوع با انجام تحقیقات همه جانبه از صحت موضوع اطمینان حاصل و خانم مذکور را شناسایی کردند.

وی با اعلام اینکه ماموران انتظامی ضمن هماهنگی با مقام قضائی به همراه نماینده شبکه بهداشت و درمان به منزل شخص مذکور اعزام شدند تصریح کرد: طی بازدید و بازرسی از منزل وی اقلام بهداشتی و وسایل مخصوص جراحی کشف شد.

سرهنگ صیادی افزود: با بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان، غیرمجاز بودن فعالیت وی محرز و نامبرده به همراه اقلام مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها