کد خبر: 577601
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۰۹:۲۸:۴۰
| |

مرد توهمی با قمه سراغ زن برادرش رفت

زن جوان وقتی شوهرش به محل کارش رفت، مشغول نظافت و جمع و جور کردن خانه شد که ساعتی بعد برادرشوهرش را دید که قمه به دست وارد خانه‌شان شده است.

مرد توهمی با قمه سراغ زن برادرش رفت
کد خبر: 577601
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۰ ۰۹:۲۸:۴۰

مرد شیشه‌ای به دلیل توهم ناشی از مصرف مواد، قمه به دست وارد خانه برادرش شد و قصد جان عروس خانواده را داشت که ناکام ماند و بازداشت شد. متهم در تحقیقات مدعی شده به جای خانه خودش به خانه برادرش رفته بود.

به گزارش جام‌جم، اوایل هفته جاری زن جوان وقتی شوهرش به محل کارش رفت، مشغول نظافت و جمع و جور کردن خانه شد که ساعتی بعد برادرشوهرش را دید که قمه به دست وارد خانه‌شان شده است. مرد میانسال عربده می‌کشید و با چرخاندن قمه در بالای سرش وسایل خانه را بهم ریخت.

زن جوان که ترسیده بود با التماس از برادر شوهرش خواست از خانه بیرون برود اما مرد میانسال به حرف‌های او توجهی نمی‌کرد و قصد جانش را داشت. زن جوان به سختی خود را به تلفن رساند و شماره شوهرش را گرفت و بریده بریده گفت: برادرت می‌خواهد مرا به قتل برساند، نجاتم بده‌.  در این گیر و دار همسایه‌‌ها متوجه ماجرا شده و با ورود به این خانه زن جوان را نجات دادند. با حضور ماموران پلیس در محل نیز‌، متهم بازداشت شد. در جریان تحقیقات از زن نجات یافته معلوم شد برادرشوهرش معتاد شیشه‌ای است و بارها او را در کمپ بستری کرده‌اند اما اعتیادش را ترک نکرده بود.

آن روز هم آن مرد شیشه‌ای با قمه می‌خواسته وی را به قتل برساند که به طور معجزه آسایی نجات یافت.  متهم دیروز در شعبه دوم دادسرای جنایی تهران به بازپرس پرونده گفت‌: سالهاست که معتاد به شیشه‌ام و کار و کسب درستی ندارم. خانه‌ام درطبقه دوم همان ساختمانی است که خانواده برادرم زندگی می‌کنند. هیچ وقت نتوانستم اعتیادم را ترک کنم. آن روز شیشه زیادی مصرف کرده و دچار توهم شدید شده بودم. اشتباهی به جای خانه خودم وارد خانه برادرم شدم. با دیدن عروسمان تازه فهمیدم خانه را اشتباه آمده‌ام. قمه را در هوا می‌چرخاندم و عربده می‌کشیدم‌. عروسمان ترسیده بود و فکر می‌کرد قصد جانش را دارم که آخر هم مرا گرفتند و خلع سلاح شدم. من نمی‌خواستم به او آسیبی برسانم بلکه توهم ناشی از شیشه مرا به آن حال انداخته بود و پشیمانم. با اعتراف مرد شیشه‌ای او روانه بازداشتگاه پلیس شد .

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها