کد خبر: 547748
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۰۷:۰۹:۲۹
| |

اعتماد آنلاین گزارش می‌دهد:

مرد شکاک زنش را با شلیک گلوله کشت

متهم گفت: فکر می‌کردم چون اعتیاد دارم همسرم مرا دوست ندارد. تصور می‌کردم با مرد دیگری ارتباط دارد. به همین دلیل او را به قتل رساندم.

مرد شکاک زنش را با شلیک گلوله کشت
کد خبر: 547748
|
۱۴۰۱/۰۱/۲۹ ۰۷:۰۹:۲۹

مردی معتاد که به دلیل مصرف مواد مخدر نسبت به همسرش دچار سوء ظن شده بود او را با شلیک گلوله از پا درآورد. این مرد بعد از ارتکاب قتل از تهران به تبریز فرار کرد اما آنجا سوار بر خودروی سرقتی دستگیر شد و به جرمش اعتراف کرد.

به  گزارش اعتماد آنلاین این جنایت ساعت‌۱۴ روز یک‌شنبه ۲۱‌ به کارآگاهان جنایی تهران اطلاع داده شد و آنها بعد از حضور در محل حادثه با جسد زن ۳۵‌ساله‌ای به نام فهیمه مواجه شدند که دو گلوله به سر و بدنش اصابت کرده بود.

در همان بررسی‌های اولیه معلوم شد این قتل توسط شوهر مقتول انجام شده  است. پسر 17 ساله این زوج نیز گفت والدینش با هم اختلاف داشتند و دلیل این اختلاف نیز اعتیاد پدر خانواده بود.

ردیابی متهم فراری

کارآگاهان از همان زمان تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی و دستگیری متهم آغاز کردند اما ردی از او به دست نیامد. چند روز بعد از این قتل ماموران پلیس تبریز به خودروی پرایدی که مقابل یک هتل  پارک شده بود مشکوک شدند و و بعد از گرفتن استعلام فهمیدند این اتومبیل از تهران سرقت شده و راننده آن هم یکی از مسافران هتل است.

به این ترتیب مرد راننده را به اتهام سرقت دستگیر کردند و وقتی دیدند او اسلحه همراه دارد تحقیقات بیشتری انجام دادند تا اینکه فهمیدند او به اتهام قتل تحت تعقیب قرار دارد.

پس از آن متهم به تهران منتقل شد و تحت بازجویی قرار گرفت.

اعترافات قاتل

مرد جوان در بازجویی‌ها به قتل همسرش اعتراف کرد و درباره اعتیاد به مواد مخدر گفت:  چهار سال قبل در رفت و آمد با دوستان ناباب معتاد به مواد مخدر شدم و حالا شیشه مصرف می‌کنم. وقتی معتاد شدم دیگر به خانواده‌ام فکر نمی‌کردم. زنم تلاش کرد من ترک کنم، اما فایده‌ای نداشت.

این مرد درباره انگیزه همسرکشی گفت: وقتی شیشه می‌کشیدم دچار توهم می‌شدم. از سه سال پیش به زنم مشکوک شدم؛ اما او می‌گفت من توهم دارم. همین موضوع همیشه باعث درگیری ما می‌شد. فکر می‌کردم چون اعتیاد دارم همسرم مرا دوست ندارد. تصور می‌کردم با مرد دیگری ارتباط دارد. بالاخره تصمیم گرفتم اسلحه‌ای بخرم. روز حادثه هم وقتی بچه‌ها از خانه بیرون رفتند سراغ همسرم رفتم و از او خواستم واقعیت را بگوید. او باز هم گفت بی‌دلیل سوء‌ظن دارم و دچار توهم هستم، اما من قانع نشدم و در رجیان یک درگیری او را با دو گلوله کشتم و فرار کردم.

بنا به این گزارش متهم اکنون در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها