کد خبر: 573578
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

رسیدگی به پرونده برادران یاکوزا و فیل خشمگین به اتهام قتل

تعدادی از اراذل و اوباش که در یک درگیری مرتکب قتل شده‌اند، به زودی پای میز محاکمه می‌روند.

رسیدگی به پرونده برادران یاکوزا و فیل خشمگین به اتهام قتل
کد خبر: 573578
|
۱۴۰۱/۰۶/۲۰ ۲۲:۳۰:۰۰

کری‌خوانی اراذل و اوباش اسلامشهر ملقب به یاکوزا و فیل رنگ خون گرفت و منجر به قتل جوانی شد. پرونده این قتل در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفته و متهمان به زودی محاکمه می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، شاهد این درگیری که یکی از دوستان مقتول است در توضیحاتی که به ماموران داد گفت مقتول با دو برادر که به یاکوزا معروف بودند مشکل داشت و یکی از دوستان آنها به نام میثم فیل به مقتول شلیک کرد و باعث مرگش شد.

ماموران در سال 97 هنگامی در جریان این درگیری خونین قرار گرفتند که از بیمارستان شهدای یافت‌آباد با پلیس تماس گرفته و گزارش شد جوانی تیرخورده به بیمارستان منتقل شده است. وقتی پلیس به محل رسید مشخص شد مرد جوان جان باخته است.

شاهد حادثه که همراه مرد جوان به بیمارستان رفته بود به ماموران گفت: من و امین سال‌ها با هم دوست بودیم. مدتی بود ما با دو برادر که به یاکوزا معروف هستند به مشکل خورده و اختلاف پیدا کرده بودیم. آخرین بار من و امین در اینستاگرام استوری گذاشتیم و از آنها دعوت کردیم تا در محلی حاضر شوند، اما آنها سر قرار نیامدند. به همین خاطر من به همراه امین و دوست دیگرمان عادل برای صرف شام به یک رستوران رفتیم.

او ادامه داد: ما در حال خوردن غذا بودیم که میثم فیل به آنجا آمد و به بهانه آشتی با برادرهای یاکوزا ما را به جنگل‌های جعفرآباد دعوت کرد. ما دعوت او را نپذیرفتیم اما او با سماجت ما را مجبور کرد همراهش برویم تا با دو برادر آشتی کنیم. ما سوار پراید سفید در حرکت بودیم که یکباره میثم فیل و دوستانش راه‌مان را بستند. آنها فریاد می‌کشیدند باید به خاطر اشتباهی که مرتکب شده‌ایم از آنها عذرخواهی کنیم. ما می‌خواستیم فرار کنیم که میثم اسلحه دولول ساچمه‌ای را به سمت ما گرفت و تیری به سر امین شلیک کرد. او تیرهای بعدی را به دست و پا و شکم امین زد و آنها سوار یک خودرو گریختند‌. ما بلافاصله دوست‌مان را به بیمارستان رساندیم اما کار از کار گذشته بود.

دستگیری متهمان

با توجه به گفته‌های شاهد پرونده تحقیقات در این خصوص ادامه پیدا کرد و متهمان بازداشت شدند.

به دنبال اظهارات پسر جوان میثم نیز تحت بازجویی قرار گرفت و به شلیک با اسلحه شکاری اعتراف کرد. چهار متهم دیگر نیز به شرکت در نزاع دسته‌جمعی اعتراف کردند.

به این ترتیب پرونده اوباش اسلامشهر با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم آنها رسیدگی شود. میثم به اتهام قتل و همدستانش به اتهام شرکت در نزاع منجر به قتل در دادگاه محاکمه می‌شوند. این در حالی است که اولیای دم برای آنها حکم قصاص خواسته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها