«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

زن جوان برای قتل پدرش آدمکش اجیر کرد

زن متهم به معاونت در قتل مدعی است فقط قصد داشت پدرش را گوشمالی دهد و برای کشتن او برنامه‌ریزی نکرده بود.

زن جوان برای قتل پدرش آدمکش اجیر کرد
کد خبر: 573267
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ۱۹:۳۰:۰۰

دختری که در پی اختلاف با پدرش آدمکش اجیر کرده و باعث قتل او شده است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم این پرونده که زنی جوان است سال ۹۲ با اجاره یک آدمکش باعث قتل پدرش شد.

سال ۹۲ بود که خبر شلیک منجر به قتل به ماموران رسید. وقتی پلیس در محل حاضر شد و جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت، در تحقیقات مشخص شد مقتول فردی با شغل مهم بوده که به تازگی بازنشسته شده است. او ویلایی در ورامین داشت و روز حادثه نیز در ویلا بود.

ماموران در همان بررسی‌های اولیه متوجه شدند اختلاف شدیدی بین مقتول و دخترش وجود داشته. با توجه به اینکه دختر مقتول در زمان قتل در همان حوالی بود پلیس به او مظنون شد و زن جوان را بازداشت کرد.

در تحقیقات بعدی مشخص شد زن جوان به نام حنانه یک آدمکش برای قتل پدرش اجاره کرده و به او مبلغ ۳۵ میلیون تومان هم پرداخته است.

افشاگری مرد قاتل علیه دختر مقتول

با تکمیل تحقیقات و صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

در جلسه دادگاه اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم اصلی پرونده گفت: سال‌هاست خواهرم در یک موسسه آموزشی مدیر است. من به آنجا رفت و آمد داشتم که با حنانه که دوست خواهرم بود آشنا شدم. او با من درد دل کرد و گفت از بدرفتاری‌های پدرش خسته شده و می‌خواهد او را گوشمالی بدهد. او به من ۲۰ میلیون تومان پول نقد و دو النگوی طلا به مبلغ ۱۵ میلیون تومان داد تا پدرش را بکشم.

او ادامه داد: طبق نقشه روزی که پدرش به خانه ویلایی رفته بود به آنجا رفتم و با شلیک دو گلوله او را کشتم.

دختر مقتول در دادگاه منکر معاونت در قتل شد و گفت: پدرم مرد بدرفتاری بود. او همیشه با من و مادرم درگیر بود و با زنان غریبه رابطه پنهانی داشت. خانه پدری من مستخدمی داشت که متوجه شده بودم پدرم با او رابطه دارد. وقتی به زن مستخدم گفتم که برود و حق ندارد زندگی مادرم را خراب کند گفت به شما ربطی ندارد و این مساله بین من و پدرتان است. مادرم هم این موضوع را می‌دانست. او حتی وقتی می‌خواستم با پسر مورد علاقه‌ام ازدواج کنم مخالفت کرد و من با سختی زیاد توانستم با پسر مورد علاقه‌ام ازدواج کنم. من از رفتارهای پدرم خسته شده بودم و به همین خاطر روزی که به موسسه آموزشی دوستم رفته بودم و با برادر دوستم روبه‌رو شدم با او درد دل کردم و کمک خواستم، اما هرگز به او نگفته بودم پدرم را بکشد.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و متهم اصلی را به قصاص و دختر جوان را به اتهام معاونت در قتل به زندان محکوم کردند.

حکم قصاص مرد قاتل در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد اما با توجه به اعتراض حنانه حکم زندان او شکست و بار دیگر در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد.

محاکمه دوباره دختر جوان

در جلسه دوم حنانه در جایگاه متهم ایستاد و گفت: باور کنید من دستور قتل پدرم را نداده بودم. قبول دارم از بدرفتاری‌های پدرم خسته بودم و وقتی می‌دیدم مادرم را اذیت می‌کند کلافه می‌شدم. به همین خاطر از آن مرد خواستم تا او را گوشمالی دهد. من فقط دو النگو به او دادم تا پدرم را ادب کند. ولی نمی‌دانم چرا به دروغ گفته ۲۰ میلیون تومان هم پول نقد به او داده‌ام. من اتهام معاونت را قبول ندارم.

در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رأی صادر کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها