کد خبر: 572955
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

قتل مرد ثروتمند به‌ دست ۲ پسرخاله

متهم اصلی پرونده به دلیل اختلافات مالی با مقتول درگیر شد و او را به قتل رساند.

قتل مرد ثروتمند به‌ دست ۲ پسرخاله
کد خبر: 572955
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۹:۳۰:۰۰

دو پسرخاله که برای تصاحب پول‌های مردی ثروتمند با او درگیر شده و وی را به قتل رسانده‌اند به زودی در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهمان بعد از درگیری با مقتول و به قتل رساندن او، با سرایدار ساختمان نیز درگیر شدند و او را زخمی کردند.

این پرونده زمانی تشکیل شد که سرایدار باغی در تهران به پلیس گزارش داد قتلی در باغ رخ داده است. این مرد گفت: عاملان جنایت صاحب باغ را کشتند و من را هم زخمی کردند.

مرد جوان گفت: من مدتی است در باغ سرایدار هستم. مجید مرد ثروتمندی است و به من هم بسیار رسیدگی می‌کرد. در این مدت متوجه شدم او با یکی از دوستانش درگیری دارد.

او درباره روز حادثه گفت: در اتاق سرایداری خوابیده بودم که متوجه صدای دزدگیر شدم. وقتی از اتاق بیرون آمدم با یک مرد جوان که ماسک به صورت داشت روبه‌رو شدم. او با لگد به صورتم زد که روی زمین افتادم. او و همدستش مرا به داخل سرویس بهداشتی هل دادند و سپس در را به رویم قفل کردند و گریختند. با تلاش زیاد توانستم خودم را نجات دهند و با پلیس تماس بگیرم.

با نشانی‌هایی که این مرد به پلیس داده بود یکی از دوستان قربانی به نام تورج که از قبل با او اختلاف داشت ردیابی و بازداشت شد.

تورج به قتل دوستش اعتراف کرد و گفت: سال‌ها مجید را که وضع مالی خوبی داشت می‌شناختم و با او دوست بودم. او یک ملک در الهیه تهران داشت که می‌خواست آن را بفروشد. قول داده بود در قبال فروش ملک به من مبلغی پول بدهد. تلاش زیادی کردم تا ملک را فروختم و از او خواستم تا پولی را که وعده داده بود بپردازد؛ اما به قولش عمل نکرد. او مدام امروز و فردا می‌کرد و می‌گفت پولی در بساط ندارد.

متهم ادامه داد: آخرین‌ بار همراه پسرخاله‌ام به خانه مجید رفتیم. ما با هم شام خوردیم و صحبت کردیم. زمان خروج به او گفتم بهتر است بدقولی نکند و پولی را که وعده داده بپردازد؛ اما او عصبانی شد و گفت مدرکی برای اثبات حرفم ندارم. او شروع به سروصدا کرد. به همین خاطر من و پسرخاله‌ام دست و پا و دهانش را با طناب بستیم. همان موقع صدای دزدگیر به صدا درآمد و سرایدار سر رسید که او را زدیم و فرار کردیم. ما گوشی موبایل مجید را هم برداشتیم و در میان راه به جوی آب انداختیم.

این متهم گفت: باور کنید ما قصد کشتن مجید را نداشتیم و فقط دست و پایش را بستیم تا سروصدا نکند؛ اما بستن دهانش موجب مرگ ناخواسته او شد.

با اعتراف‌های این متهم همدست فراری او نیز در شهرستان درود ردیابی و بازداشت شد و به همدستی در قتل اعتراف کرد.

متهمان قرار است به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شوند. این در حالی است که اولیای دم برای آنها حکم قصاص خواسته‌اند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ایرانی ارسالی در
    جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱

    اخبار شبکه های خبری صدا وسیما:یک نفردر متروی لندن باسلاح سرد زخمی شد

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها