کد خبر: 571800
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۳:۲۸:۳۷
| |

درگیری مسلحانه 2 شرور سطح یک تهران در کشور همسایه

2 نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران پس از آنکه در یکی از کشورهای همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب شدند، با یکدیگر درگیر شده و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری‌خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.

درگیری مسلحانه 2 شرور سطح یک تهران در کشور همسایه
کد خبر: 571800
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۹ ۱۳:۲۸:۳۷

رئیس پلیس اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری 2 عامل کری‌خوانی در فضای مجازی خبر داد و گفت: متهمان قصد قدرت نمایی در شرق تهران را داشتند که دستگیر شدند.

 به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ پیام کاویانی گفت: در پی رصدهای اطلاعاتی و بررسی‌های به عمل آمده در فضای مجازی مشخص شد تعدادی از افراد شرور سابقه‌دار تهران با ایجاد صفحات مجازی در اینستاگرام و انتشار پست‌های زنده از اقدامات شرورانه خود سعی در جلب افکار عمومی و ایجاد حس ناامنی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را دارند. در همین راستا بلافاصله پس از تشکیل پرونده و بررسی‌های اولیه، موضوع در اختیار تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس اطلاعات قرار گرفت.

وی عنوان داشت: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و مهندسی اجتماعی در فضای مجازی ماموران پلیس دریافتند، علت بروز این رفتار شرورانه در شبکه‌های اجتماعی از سوی این افراد درگیری و اختلافات پیش آمده قبلی بین 2 نفر از اراذل اوباش سطح یک تهران بوده که پس از آنکه در یکی از کشورهای همسایه به دلیل قاچاق مواد مخدر دچار اختلاف حساب  شدند، با یکدیگر درگیر شده و تیر اندازی کرده و دامنه اختلافات خود را به داخل کشور و از طریق کری‌خوانی در فضای مجازی توسط نوچه‌های خود کشاندند.

سرهنگ کاویانی تسریع کرد: به دنبال این رفتار، متهمان کلیپ های تهدیدآمیزی در فضای مجازی منتشر کردند  که با  باز نشر قرار گرفتن این کلیپ‌ها در شبکه های اجتماعی علاوه بر ایجاد اخلال در نظم و امنیت عمومی موجب  ناهنجاری‌های محیطی و تحریک اراذل و اوباش طرف مقابل شده بود.

این مقام انتظامی در ادامه با اشاره به اینکه رفتار این افراد و انتشار کلیپ‌ها کری‌خوانی در فضای مجازی بازخورد منفی کاربران شبکه‌های اجتماعی و عموم شهروندان را به همراه داشت بیان داشت: با شناسایی محل اختفای این افراد شرور در حوالی خیابان گرگان، پس از هماهنگی های قضائی، روز گذشته تیم‌هایی از مأموران این پلیس به موقعیت مورد نظر اعزام و موفق شدند در 2 عملیات جداگانه آنان را دستگیر و برای ادامه تحقیقات به مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال دهند.

رئیس پلیس اطلاعات تهران در پایان با بیان اینکه این 2 شرور سابقه‌دار به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند خاطر نشان کرد: اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان خط قرمز پلیس بوده و مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها