کد خبر: 566955
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۳:۴۷:۴۲
| |

اراذل و اوباش دست شهروندی را قطع کردند

3 نفر از افراد شرور در نزاعی خیابانی دست فردی را قطع کردند و گریختند اما یکی از آنها تاکنون دستگیر شده است.

اراذل و اوباش دست شهروندی را قطع کردند
کد خبر: 566955
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۲ ۱۳:۴۷:۴۲

مرد شرور که در نزاعی خیابانی دست فردی را قطع کرده بود، دستگیر شد. دو همدست این متهم همچنان فراری هستند .

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ محمد گنجه، رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: اواخر خرداد ماه  خبری از طریق سامانه 110  در خصوص درگیری عده‌ای از ارذل و اوباش نوپا با یک شهروند در حوالی شمال غرب تهران دریافت کردیم که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی به فرار این افراد بلافاصله پس از درگیری اشاره کرد و افزود: ماموران پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی با حضور در محل حادثه و انجام تحقیقات  میدانی پی بردند، 3 نفر از  اراذل و اوباش نوپا با حضور در محل ضمن نزاع  با یکی از شهروندان، دست وی را با استفاده از سلاح سرد قطع کرده و به سرعت گریخته‌اند. 

رئیس پایگاه دوم پلیس  امنیت عمومی تهران در ادامه با اشاره به اینکه متهمان به دفعات مخفیگاه خودشان را تغییر دادند، تصریح کرد: سرانجام با انجام تلاش‌های شبانه‌روزی مخفیگاه آنان شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی،  متهم اصلی این پرونده در حوالی بلوار آبشناسان دستگیر شد و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

سرهنگ گنجه با بیان اینکه متهم پس از اعتراف به جرمش برای  سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: دستگیری سایر متهمان متواری  همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها