کد خبر: 571589
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۳:۵۶:۳۷
| |

22 نفر در دام کلاهبرداران میلیاردی افتادند

متهمان نقشه خود را با شیوه و شگرد استفاده از رسید جعل پرداخت الکترونیکی که از طریق برنامه نصب شده در گوشی خود تهیه می‌کردند و به مال باختگان ارائه می‌دادند، پیش می‌بردند.

22 نفر در دام کلاهبرداران میلیاردی افتادند
کد خبر: 571589
|
۱۴۰۱/۰۶/۰۸ ۱۳:۵۶:۳۷

2 نفر که با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، روانه زندان شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار علی محمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: با وصول شکایت تعدادی از شهروندان تبریزی مبنی بر کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی از آنها، بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار تیمی  از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با بررسی پرونده‌های موجود و تحلیل اطلاعات و داده‌های به دست آمده متوجه شدند کلاهبرداری‌ها توسط 2 نفر به صورت جداگانه انجام گرفته است که با تعقیب و مراقبت لازم و ردزنی اطلاعاتی متهمان در 2 عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده 22 فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و مشخص شد متهمان نقشه خود را با شیوه و شگرد استفاده از رسید جعل پرداخت الکترونیکی که از طریق برنامه نصب شده در گوشی خود تهیه می‌کردند و به مال باختگان ارائه می‌دادند، پیش می‌بردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها