کد خبر: 568856
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۰۹:۴۹:۴۴
| |

خانواده کلاهبردار به پایان خط رسید

کلاهبرداران از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از قربانیان کرده و برای دریافت کالا از تاکسی‌های آنلاین و یا پیک استفاده کرده‌اند.

خانواده کلاهبردار به پایان خط رسید
کد خبر: 568856
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۵ ۰۹:۴۹:۴۴

اعضای باند خانوادگی که از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، چند نفر شهروندان به پلیس فتا استان کرمانشاه مراجعه و شکایت‌هایی مطرح کردند مبنی بر اینکه پس از درج آگهی با موضوعاتی مانند فروش گوشی آیفون، پی اس 4 ، فرش و غیره در سایت واسطه‌گر دیوار شخصی با آن‌ها تماس گرفته و پس از جلب اعتماد با ارسال رسید بانکی و بیان اینکه مبلغ را واریز کرده است کالا را تحویل گرفته اما پولی به حساب آنها نیامده است.

با توجه به اظهارات شاکیان و بررسی‌های فنی به‌عمل‌آمده مشخص شد کلاهبرداران از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از قربانیان کرده و برای دریافت کالا از تاکسی‌های آنلاین و یا پیک استفاده کرده‌اند.

با تلاش  کارآگاهان و انجام تحقیقات تخصصی و بررسی‌های فنی تمامی اعضای این باند که به‌صورت خانوادگی اقدام به کلاهبرداری می‌کردند شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شدند.

همچنین در بازرسی از منزل متهمان تعداد 5 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک فقره کارت‌ بانکی، دو تخته فرش، یک عدد داشبورد کامل پژو پارس کشف و یک دستگاه خودرو پژو 405 نیز توقیف شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها