کد خبر: 569164
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۴:۴۵:۵۱
| |

پلیس قلابی از شهروندان اخاذی می‌کرد

شد متهم با معرفی خود با عنوان مامور پلیس و اخذ مدارک شهروندان اقدام به اخاذی می‌کرد.

پلیس قلابی از شهروندان اخاذی می‌کرد
کد خبر: 569164
|
۱۴۰۱/۰۵/۲۶ ۱۴:۴۵:۵۱

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری متهمی که در پوشش پلیس و با ارائه مدارک تقلبی به اخاذی از شهروندان می‌پرداخت خبرداد و گفت: از متهم بیش از 10 مورد کارت‌های شناسایی مختلف و انواع مهرهای تقلبی کشف شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت : روز گذشته واحد عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت‌زنی در شهرک قدس به یکدستگاه خودروی سواری مدل بالا که کنار خیابان توقف کرده و فاقد پلاک بود مشکوک شد.

وی با بیان اینکه ماموران برای بررسی بیشتر به خودرو مراجعه کردند، افزود: راننده خودرو با مشاهده خودروی پلیس و عدم امکان ترک محل و مسدود شدن مسیر خودرو توسط پلیس با ارائه کارت شناسایی خود را از پرسنل نیروی انتظامی معرفی کرد که با استعلام و بررسی ماموران مشخص شد مدارک تقلبی است. در بررسی بیشتر از داخل خودروی متهم تعدادی مدارک شناسایی با عناوین مختلف و همچنین مدارک سایر افراد و تعدادی مهرهای مختلف کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: در بررسی تخصصی‌تر و شناسایی مالک مدارک کشف‌شده مشخص شد متهم با معرفی خود با عنوان مامور پلیس و اخذ مدارک شهروندان اقدام به اخاذی می‌کند. متهم 37 ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود و جعل عنوان و اخاذی از شهروندان و 5 فقره مورد مشابه اعتراف کرد و مالباختگان نیز شناسایی شدند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها