انگیزه عجیب سردار قلابی از پوشیدن لباس نظامی

متهم گفت: در دوران نوجوانی و جوانی علاقه شدیدی به مشاغل نظامی و بخصوص درجه سرداری داشتم.

انگیزه عجیب سردار قلابی از پوشیدن لباس نظامی
کد خبر: 561565
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۰۹:۰۵:۲۸

مردی میانسال که لباس سرداری به تن داشت و ادعا می‌کرد می‌تواند افراد را در ارگان‌های نظامی استخدام کند، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین،  روز گذشته ماموران پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ خبری را در خصوص مردی که با حمل کلت جنگی و غصب عناوین  نظامی با درجه سرتیپ دومی یکی از ارگان‌های نظامی  در حوالی خیابان ۱۷شهریور در حال تردد بود، دریافت کردند.

ماموران پلیس با بررسی‌های اولیه دریافتند این فرد نظامی نبوده و در هیچ ارگانی مشغول به فعالیت نیست و بدون داشتن کارت شناسایی، صرفا با پوشیدن لباس فرم ونصب آرم و علائم سرداری(سرتیپ دومی) و حمل یک سلاح کلت جنگی  در سطح شهر تردد می‌کند .

با هماهنگی مقام قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی بدنی از وی یک قبضه سلاح کلت کمری کشف شد.

متهم در اعترافات خود گفت: در دوران نوجوانی و جوانی علاقه شدیدی به مشاغل نظامی و بخصوص درجه سرداری داشتم و در همان دوران نیز باوجود استخدام نشدن در نیروهای مسلح، به نزدیکان و اقوام خود گفتم  در یکی از ارگان‌های مشغول به خدمت هستم و این دروغ تاکنون نیز ادامه داشت و در نهایت مجبور به پوشیدن لباس سرداری شدم. من می‌خواستم با این کار میان اقوام و دوستان مشهور و صاحب‌نفوذ شوم.

سرگرد محمد زیدی، معاون اجتماعی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه تحقیقات  در خصوص متهم و شاکیان این پرونده در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده چنین افرادی گزارش‌های امنیتی و انتظامی خود را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها