رهایی پسر بچه ۵ ساله از چنگال گروگان گیران در جیرفت

فرمانده انتظامی استان کرمان از رهایی گروگان ۵ ساله در جنوب استان خبر داد.

رهایی پسر بچه ۵ ساله از چنگال گروگان گیران در جیرفت
کد خبر: 567325
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۴ ۲۱:۳۳:۰۷

سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: دقایقی پیش، با تلاش و فعالیت های اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی استان، پلیس جیرفت و نیروهای یگان ویژه استان، پسر بچه ۵ ساله پس از ۱۲ روز به آغوش خانواده اش بازگشت. 

به گزارش ایسنا، او می افزاید: عصر امروز (۱۴ مرداد) با تلاش و فعالیت های اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی استان، پلیس جیرفت، کهنوج و نیروهای یگان ویژه استان، پسر بچه ۵ ساله پس از ۱۲ روز به آغوش خانواده اش بازگشت. 

به گفته او، متهم به علت باج خواهی اقدام به گروگانگیری پسر بچه ۵ ساله کرده بود که پس از ساعت ها تلاش ماموران پلیس کرمان دستگیر شد.

‌ناظری می‌گوید: با بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با هم دستی دو متهم دیگر پسر بچه ۵ ساله را که در حال بازی بوده گروگان گرفته و پس از گذشت ۴روز از خانواده گروگان ۱۷ میلیارد ریال وجه نقد درخواست کرده بود. 

او ادامه می‌دهد: با تلاش و فعالیت های اطلاعاتی ماموران و اشرافیت کامل نسبت به منطقه و گروگان‌گیر، رهایی گروگان در دستور کار قرار گرفت. 

ناظری در پایان افزود: همزمان با سالروز گرامیداشت حضرت علی اصغر(ع) پسر بچه ۵ ساله در این حادثه بحمدالله بدون هیچگونه آسیبی آزاد و گروگان گیر دستگیر شد. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها