«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

گروگانگیری مسلحانه در آجودانیه تهران/ گروگانگیر با شلیک پلیس زخمی شد+ عکس و ویدئو

زن و شوهری که قصد داشتند از دست گشت پلیس فرار کنند وارد خانه‌ای شدند و سه نفر را گروگان گرفتند.

گروگانگیری مسلحانه در آجودانیه تهران/ گروگانگیر با شلیک پلیس زخمی شد+ عکس و ویدئو
کد خبر: 566835
|
۱۴۰۱/۰۵/۱۱ ۲۱:۴۷:۵۷

زن و شوهری که هنگام فرار از دست پلیس وارد ساختمانی شده و اعضای یک خانواده را گروگان گرفته بودند، دستگیر شدند. در عملیات دستگیری گروگانگیران که سه ساعت به طول انجامید به هیچ یک از گروگان‌ها آسیبی نرسید اما مرد گروگانگیر با شلیک پلیس زخمی شد. این مرد پیش از دستگیری از داخل خانه به سوی ماموران تیراندازی می‌کرد اما فرمانده پلیس تهران در نهایت خودش بدون اسلحه و جلیقه ضدگلوله وارد ساختمان شد و به مذاکره با مرد مسلح پرداخت.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار حسین رحیمی در تشریح این خبر بیان داشت: حدود ساعت پنج عصر امروز در حالی که همکاران کلانتری ۱۶۴ قائم در حال گشت‌زنی بودند به خودرویی که رفتار خارج از عرف داشت مشکوک شدند و به این خودرو دستور ایست دادند که متاسفانه راننده خودرو به دستور پلیس توجه نکرده و اقدام به فرار و همچنین تیراندازی به سمت پلیس کرد.

گروگانگیری مسلحانه در آجودانیه تهران/ گروگانگیر با شلیک پلیس زخمی شد

سردار رحیمی با اشاره به شلیک متقابل پلیس به سمت خودروی متهمان عنوان داشت: در ادامه این تعقیب و گریز خودروی متهمان وارد منطقه آجودانیه شده و پس از ورود به کوچه‌ای بن‌بست وارد یک باب آپارتمان‌ که درش باز بود شدند. متهمان در ابتدا با یکی از همسایه‌ها که در راهرو بوده درگیر شدند و در ادامه به طبقه پنجم ساختمان رفته و با شکستن در واحد مسکونی در این طبقه وارد منزل یکی از ساکنین شدند و سه نفر از اهالی این آپارتمان شامل زن، مرد و دختر خانواده را به گروگان گرفتند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه به محض اطلاع از حادثه گروگانگیری سریعا تهمیدات لازم با به کارگیری تیم‌های نوپو، پلیس آگاهی و پلیس پیشگیری صورت گرفت، عنوان داشت: با توجه به اهمیت موضوع بنده سریع در محل حضور پیدا کرده و از نزدیک فرماندهی و کنترل عملیات را در دست گرفتم.

گروگانگیری مسلحانه در آجودانیه تهران/ گروگانگیر با شلیک پلیس زخمی شد

سردار رحیمی با اشاره به انجام گفت‌وگو و مذاکره با گروگانگیرها عنوان داشت: با استفاده از گروه رهایی گروگان در نهایت عملیات ویژه و برق‌آسای گروه نوپو انجام و در چند دقیقه گروگانگیرها دستگیر و خلع سلاح شدند و گروگان‌ها را نجات دادیم.

وی با اشاره به اینکه گروگان‌ها در کمال صحت و سلامت هستند و هیچ‌گونه آسیبی به آنها وارد نشده، گفت: گروگانگیرها برای انجام تحقیقات در اختیار پلیس هستند.

سردار رحیمی با اشاره به حضور معاون دادستان تهران و سرپرست دادسرای ناحیه یک بیان داشت: با هماهنگی دستگاه قضا با افرادی که به دنبال به چالش کشیدن امنیت شهر و شهروندان هستند برخورد جدی خواهد شد.

گروگانگیری در آجودانیه

بنا به این گزارش علت فرار متهمان از دست پلیس هنوز مشخص نیست و تحقیقات در این زمینه تازه شروع شده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها