کد خبر: 565055
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۰۷:۵۴:۴۸
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

زن اینستاگرامی؛ پشت پرده راز ناپدید شدن پسر جوان

کشف لکه خون در خودروی جوان مفقودشده پلیس را بر آن داشت تا تحقیقات گسترده‌ای را در این زمینه آغاز کند.

زن اینستاگرامی؛ پشت پرده راز ناپدید شدن پسر جوان
کد خبر: 565055
|
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ ۰۷:۵۴:۴۸

کارآگاهان پلیس آگاهی تهران در جست‌جوی پسری هستند که از دو ماه قبل به طرز مرموزی ناپدید شده است. کشف لکه خون در خودروی این جوان احتمال وقوع حادثه‌ای هولناک را پررنگ کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، تحقیقات درباره این پرونده از زمانی آغاز شد که مردی به پلیس آگاهی رفت و اعلام کرد فرزندش به نام مجید ناپدید شده است. او گفت مجید سوار بر خودروی پرایدش از خانه خارج شد و دیگر بازنگشت. او نه به تلفنش جواب می‌دهد و نه هیچ‌یک از دوستان و آشنایان از وی خبری دارند.

کارآگاهان در وهله اول تصمیم گرفتند خودروی مجید را پیدا کنند. این روش تحقیقات نتیجه داد و پراید مورد نظر در نزدیکی پارک چیتگر پیدا شد، اما کشف لکه خون در آن از وجود رازی هولناک حکایت داشت. این در حالی بود که هیچ اثری از خود پسر جوان وجود نداشت.

ماموران پلیس آگاهی در گام بعدی به بررسی روابط مجید پرداختند و فهمیدند او مدتی قبل در اینستاگرام با زنی به نام حبیبه دوست شده و آن دو با هم در ارتباط بودند؛ اما آیا حبیبه در این ماجرا دست داشت یا از گم‌شدن مجید مطلع بود؟ یافتن جواب این سوال به تحقیق بیشتر نیاز داشت.

در این مرحله مشخص شد حبیبه علاوه بر مجید با پسری به نام احمد نیز دوست بود. احمد جوانی سابقه‌دار بود که شناسایی و بازداشت شد، اما وقتی پشت میز بازجویی نشست گفت اصلاً مجید را نمی‌شناسد و اطلاعی از او ندارد. این مظنون توضیح داد: من به خاطر مواد مخدر زندانی شدم. بعد از آزادی در اینستاگرام با حبیبه آشنا شدم و او همیشه از من می‌خواست خاطرات زندان را تعریف کنم. بعد از مدتی از دوستی حبیبه با فردی دیگر مطلع شدم و رابطه‌ام را با این زن قطع کردم، اما او هرازگاهی با من در تماس بود. من اصلاً مجید را نمی‌شناسم و نمی‌دانستم پسری که حبیبه با او رابطه دارد کیست.

این ادعا در حالی مطرح شد که سرنخ‌های موجود نشان می‌دهد احمد زمان حادثه در اطراف پارک چیتگر حضور داشته است. اکنون پلیس در تعقیب حبیبه است و بازجویی‌ها از احمد نیز ادامه دارد تا بلکه راز مفقود شدن مجید فاش شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها