کد خبر: 564186
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۱:۳۵:۱۸
| |

پلیس در تعقیب این زن است، او را می‌شناسید؟

متهمان با جعل عنوان صاحب اصلی خانه، از خریدار اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کردند و به مکانی نامعلوم متواری شدند.

پلیس در تعقیب این زن است، او را می‌شناسید؟
کد خبر: 564186
|
۱۴۰۱/۰۴/۲۸ ۱۱:۳۵:۱۸

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف یک کلاهبرداری در خصوص خرید و فروش خانه در غرب تهران خبر داد و گفت: چهره متهمان با دستور قضائی برای شناسایی منتشر شده است.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گورزیگفت: سال 1397، با وقوع یک فقره کلاهبرداری با شیوه و شگرد فروش یک واحد آپارتمان در غرب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات ابتدایی کارآگاهان مشخص شد، 3 متهم پس از جلب اعتماد خریدار در یک بنگاه املاکی در غرب تهران واحد مورد نظر را با قیمت 15 میلیارد ریال فروخته‌اند.

رئیس پلیس آگاهی تهران تصریح کرد: بررسی‌های بیشتر کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی نشان داد، متهمان با جعل عنوان صاحب اصلی خانه، از خریدار اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کردند و به مکانی نامعلوم متواری شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در شاخه دیگری از بررسی‌ها مشخص شد صاحب اصلی ملک در خارج از کشور سکونت دارد تصریح کرد:  با دستور مقام قضائی چهره متهمان برای  شناسایی منتشر شده ‌است و شهروندان اگر از مخفیگاه کلاهبرداران اطلاعی داشتند با شماره تلفن های 51055434و51055613 تماس حاصل اطلاعات را در اختیار کارآگاهان قرار دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها