کد خبر: 562501
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۰۸:۳۸:۳۴
| |

کلاهبرداری به بهانه دریافت نذورات عید قربان

مجرمان به بهانه کمک به افراد نیازمند با ارسال پیامک‌هایی حاوی لینک‌های جعلی، افراد را به درگاه‌های بانکی هدایت کرده و با سرقت اطلاعات کارت بانکی آنها، اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد می‌کنند.

کلاهبرداری به بهانه دریافت نذورات عید قربان
کد خبر: 562501
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۸ ۰۸:۳۸:۳۴

رئیس پلیس فتا استان زنجان هشدار داد: کلاهبرداران می‌توانند به‌ بهانه دریافت نذورات عید قربان از شهروندان کلاهبرداری کنند.

‍‍‍به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ موسوی در این باره گفت: شهروندان برای واریز نذورات و کمک‌های خیرخواهانه خود از اصالت موسسه خیریه و شماره حساب ارائه شده اطمینان حاصل کنند و از واریز مبالغ به حساب‌های اشخاص خودداری کنند.کلاهبرداری به بهانه دریافت نذورات عید قربان

 رئیس پلیس فتا استان زنجان خبر داد: کلاهبرداران با سوءاستفاده از نیت خیرخواهانه و خداپسندانه شهروندان با انتشار تصاویری از افرد بی‌بضاعت و بیماران نیازمند به دنبال کلاهبرداری از کاربران فضای مجازی هستند.

 وی افزود: مجرمان سایبری به بهانه کمک به افراد نیازمند با ارسال پیامک‌هایی حاوی لینک‌های جعلی، افراد را به درگاه‌های بانکی هدایت کرده و با سرقت اطلاعات کارت بانکی آنها، اقدام به برداشت از حساب بانکی افراد می‌کنند.

  موسوی گفت : برخی نیز با تبلیغات گسترده در فضای‌ مجازی‌ و با سوء‌استفاده از نام موسسات و سازمان‌های خیریه معتبر با ارائه شماره کارت بانکی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها