کد خبر: 561353
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۰:۲۴:۰۷
| |

کلاهبرداری 100 میلیاردی با شگرد نخ‌نماشده

کلاهبرداران با تاسیس شرکت صوری و وعده پرداخت سود به هدف خود رسیدند.

کلاهبرداری 100 میلیاردی با شگرد نخ‌نماشده
کد خبر: 561353
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۰:۲۴:۰۷

تاسیس شرکت صوری و جذب سرمایه به بهانه پرداخت سودهای کلان شگردی تکراری و نخ‌نماشده است که بار دیگر کلاهبرداران با استفاده از آن به اهداف مجرمانه‌شان رسیدند و 100 میلیارد ریال از 100 نفر کلاهبرداری کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سردار بهادر اسماعیلی، جانشین فرمانده انتظامی استان قم گفت: 100 نفر از شهروندان شکایتی را مطرح کردند مبنی بر اینکه در یک شرکت بسته‌بندی مواد غذایی و عرقیجات در مجموع به میزان 100میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کردند و مقرر شده ماهیانه بین 10 تا 17 درصد سود مشارکت دریافت کنند اما 3 مسئول این شرکت پس از دریافت وجوه، شرکت را تخلیه کردند و متواری شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد 2 نفر از متهمان هر کدام دارای 5 و 4 فقره سابقه کیفری هستند، افزود: در ادامه مخفیگاه یکی از متهمان متواری که اهل آذربایجان غربی بود در شیراز و 2 نفر دیگر که ساکن استان تهران بودند شناسایی شدو کارآگاهان با دریافت نیابت قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم متذکر شد متهمان در شیراز و تهران نیز شرکت‌های کاغذی تاسیس کرده و از مردم کلاهبرداری می‌کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها