صندوق بازنشستگی اعلام کرد:

هیچ‌گونه وجه نقدی بابت طرح‌های بیمه‌ای یا غیربیمه‌ای بازنشستگان دریافت نمی‌شود

صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد، که این صندوق هیچ گونه وجه نقدی بابت ارائه خدمات و اجرای طرح های (بیمه‌ای و غیر بیمه‌ای) خود از ذینفعان دریافت نمی‌کند.

هیچ‌گونه وجه نقدی بابت طرح‌های بیمه‌ای یا غیربیمه‌ای بازنشستگان دریافت نمی‌شود
کد خبر: 559070
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ ۲۱:۵۴:۵۱

در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری آمده است: اخیراً افراد سودجو از طریق تماس تلفنی با بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق بابت برقراری برخی طرح ها از بازنشستگان مبالغی درخواست می کنند.

به گزارش ایرنا، صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: برای برقراری و استفاده از طرح های مختلف بیمه ای و غیربیمه ای هیچ گونه وجه نقدی از بازنشستگان متقاضی دریافت نمی شود و هزینه مربوط به هر طرح در حقوق ماهانه افراد محاسبه و از ایشان کسر می شود. لذا با عنایت به اینکه صندوق بازنشستگی کشوری بابت هیچ یک از خدمات و طرح های خود (اعم از بیمه ای یا غیربیمه ای) وجهی از طریق تماس تلفنی مطالبه نمی کند، از بازنشستگان محترم درخواست می شود برای جلوگیری از هرگونه کلاهبرداری در این رابطه، به چنین تماس هایی توجهی نکرده و مبلغی واریز نکنند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه ثبت نام و استفاده از طرح های صندوق بازنشستگی کشوری صرفاً ازطریق مراجعه به درگاه خدمات الکترونیک صندوق بازنشستگی و به صورت غیرحضوری امکان پذیر است، توصیه اکید می شود که بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری مشخصات بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار افراد غیر قرار ندهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها