کد خبر: 559900
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۱۱:۱۲:۰۸
| |

کلاهبرداری با فروش خودروهای تصادفی

متهمان پس از دستگیری به 5 فقره کلاهبرداری به ارزش 10 میلیارد ریال اعتراف کردند.

کلاهبرداری با فروش خودروهای تصادفی
کد خبر: 559900
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۴ ۱۱:۱۲:۰۸

زن و مردی کلاهبردار که با بازسازی خودروهای تصادفی آنها را به عنوان خودروی سالم می‌فروختند، به اتهام کلاهبرداری 10 میلیارد ریالی دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی گفت: خردادماه امسال پرونده‌ای با موضوع کلاهبرداری مبنی بر فروش خودرو پژو  207 تصادفی به جای خودروی سالم و فاقد رنگ، در اختیار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه دوم آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: مالباخته که با فروشندگان خودرو  از طریق سایت‌های اینترنتی خرید و فروش کالا آشنا شده بود، پس از انجام معامله و واریز مبلغ 3 میلیارد و 300 میلیون ریال، متوجه تصادفی بودن خودرو شده بود که با تماس وی با فروشندگان، دیگر این زن و مرد  پاسخگوی وی نبودند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه هویت و مخفیگاه متهمان شناسایی شد، گفت: متهمان پس از دستگیری  در تحقیقات تکمیلی به 5 فقره کلاهبرداری به همین شیوه اعتراف کردند.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه قبل از پرداخت هر گونه وجهی در ابتدا اصالت مدارک و سالم بودن مورد معامله را بررسی کنید، اضافه کرد: کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری‌ها را 10 میلیارد ریال برآورد کردند.

به گفته سرهنگ شریفی تاکنون هر 5 مالباخته شناسایی شده‌اند و کشف جزئیات پرونده و سایر جرایم احتمالی متهمان در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها