کد خبر: 561339
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۰۹:۳۲:۱۸
| |

گران‌ترین میوه‌های شهر را این 30 نفر خریدند

30 مشتری میوه‌فروش دوره‌گرد بعد از خرید متوجه شدند حساب بانکی‌شان خالی شده است.

گران‌ترین میوه‌های شهر را این 30 نفر خریدند
کد خبر: 561339
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۰۹:۳۲:۱۸

دو کلاهبردار در نقش میوه‌فروش دوره‌گرد، کارت‌های بانکی 30 نفر را کپی و حساب آنها را خالی‌ می‌کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، افراد زیادی به پلیس فتا تهران شکایت کردند و توضیح دادند مبالغی بصورت غیرمجاز از حساب آنان برداشت شده است.

در تحقیقات اولیه کارشناسان پلیس فتا پایتخت مشخص شد همه مالباختگان بعد از خرید از یک میوه‌فروش دوره‌گرد به روش اسکیمر مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند.

ماموران در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرمان تحت پوشش میوه‌فروشان دوره‌گرد با یک خودروی وانت بار در تهران مشغول کار شده و پس از کپی‌برداری کارت‌های بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده‌اند. با بررسی‌های تکمیلی هر 2 مجرم در محل اختفای خود در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر شدند.

سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت با اشاره به اینکه مجرمان از سابقه‌داران کلاهبرداری به روش اسکیمر بوده و چندین مرتبه توسط پلیس دستگیر شده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان در حین دستگیری مسلح بودند و یک قبضه سلاح کمری از این افراد کشف شد. این افراد پس از انتقال به پلیس فتا و مواجهه با شکات پرونده و مستندات جمع آوری شده توسط پلیس به کلاهبرداری از بیش از 30 نفر با این روش اعتراف کرده و پرده از نحوه اقدامات مجرمانه خود برداشتند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها