کد خبر: 561222
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

دختر فریب‌خورده در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» بازگو کرد:

از آشنایی ساده تا ادعای تعرض

دختر جوان می‌گوید مردی فریبش داده، به دفتر کارش کشانده و به او تعرض کرده، اما متهم می‌گوید اصلاً چنین اتفاقاتی رخ نداده است.

از آشنایی ساده تا ادعای تعرض
کد خبر: 561222
|
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۲۲:۳۰:۰۰

ستاره دختر جوانی است که از مردی به اتهام تعرض شکایت کرده است. او مدعی است فردی که به او تعرض کرده ابتدا اغفالش کرده و بعد او را مورد آزار قرار داده است. ستاره در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین ماجرا را شرح داده است.

*چطور با متهم آشنا شدی؟

او به‌عنوان مشتری به محل کارم می‌آمد و آنجا با هم آشنا شدیم. او خیلی مهربان صحبت می‌کرد. بعد از چند بار رفت‌وآمد یک روز گفت من دختر زیبایی هستم و دوست دارد با من قهوه بخورد. من هم قبول کردم. واقعیت این است که من هم از او خوشم آمده بود. در قراری که در کافه داشتیم گفت یک شرکت بزرگ دارد و کمی از کارش صحبت کرد. بعد از من خواست که به شرکت او بروم و آنجا کار کنم. حقوق خوبی هم پیشنهاد داد اما من قبول نکردم.

*چرا قبول نکردی با او کار کنی؟

من از شغلی که داشتم راضی بودم، هر چند پول زیادی نمی‌گرفتم اما همین که کار می‌کردم خوب بود. ضمن اینکه من خانواده متوسط رو به پایین داشتم. پدرم کارگر بود، نمی‌خواستم با ساسان کار کنم و او بفهمد خانواده فقیری دارم.

*اما رابطه بین شما ادامه پیدا کرد.

بله. ساسان به من اصرار کرد یک روز به دفترش بروم و درباره کار با هم صحبت کنیم. می‌دانستم می‌خواهد مرا در شرکتش استخدام کند تا به من بیشتر نزدیک شود. روزی که به شرکتش رفتم هیچ‌کس نبود، حتی منشی شرکت هم نبود. بعد هم به من تعرض کرد.

*متهم مدعی است تو دروغ می‌گویی و مدرکی که قانون به آن توجه کند هم نداری.

بله درست است. چون من بعداز یک هفته شکایت کردم. می‌ترسیدم شکایت کنم چون ساسان فرد ثروتمندی است، وقتی هم شکایت کردم او وکیلش را فرستاد.

*متهم مدعی است تو برای کار به دفترش رفتی و وقتی او با استخدام تو موافقت نکرد، چنین ادعایی را مطرح کردی.

این را وکیلش یادش داده است. این‌طور نبود. او بارها به من اصرار کرد به شرکتش بروم. وقتی رفتم به من تعرض کرد.

*چرا به شرکت رفتی؟ با توجه به اینکه قصد نداشتی کار را قبول کنی پس لزومی نداشت به آنجا بروی.

اشتباه کردم. ساسان آن‌قدر خودش را آدم درست و خوبی نشان می‌داد که اصلاً باورم نمی‌شد چنین کاری بکند. بعدها فهمیدم همسر و دو فرزندش خارج از کشور زندگی می‌کنند و او از این فرصت برای تعرض به من استفاده کرده است.

*فردی که برایش کار می‌کنی در جریان ماجراست؟

بله، ساسان با او تماس گرفته و همه چیز را گفته است، البته وارونه تعریف کرده. من هم واقعیت را گفتم اما صاحب‌کارم حرفم را قبول نکرد. بعد هم از کار اخراج شدم. او گفت دنبال حاشیه نیست.

*فکر می‌کنی بتوانی به نتیجه‌ای که انتظارش را داری برسی؟

من به ساسان هم گفتم که پرونده را پیگیری می‌کنم. او اگر کاری نکرده بود به من پیشنهاد پول نمی‌داد. اما من پول را قبول نکردم و موضوع را پیگیری می‌کنم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها