کد خبر: 548494
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ۲۳:۱۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ادعای تعرض 2 دوست به دختر جوان؛ جرم خشن یا شکایت واهی؟

قضات دادگاه کیفری استان تهران دو پسر جوان را به اتهام تعرض به دختری محاکمه کردند. متهمان ادعا می‌کنند بی‌گناه هستند.

ادعای تعرض 2 دوست به دختر جوان؛ جرم خشن یا شکایت واهی؟
کد خبر: 548494
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۳ ۲۳:۱۰:۰۰

پرونده تعرض به دختر جوان از سوی دو دوست در حالی در دادگاه کیفری استان تهران رسیدگی شد که متهمان این اتهام را انکار کردند؛ اما شاکی پرونده بر شکایت خود اصرار دارد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این پرونده یک سال قبل با شکایت دختر جوانی به جریان افتاد که مدعی بود از سوی دو دوست مورد تعرض قرار گرفته است. او که با ظاهری آشفته به پلیس مراجعه کرده بود گفت: من به همراه دوستم پریسا به پارکی رفتیم، چون او می‌خواست رامین پسر مورد علاقه‌اش را ببیند. بعد از گفت‌و‌گوی آنها رامین به من گفت دوستش مهرداد می‌تواند من را به خانه برساند، من قبول نکردم و گفتم خودم می‌روم. مهرداد که در پارک بود و موتور داشت اصرار کرد همراهش بروم و گفت که خیلی زود با موتور من را به خانه می‌رساند. من هم قبول کردم. در راه مهرداد گفت می‌خواهد از دوستش شروین چیزی بگیرد. من گفتم پس خودم بقیه راه را می‌روم. مهرداد زیر بار نرفت و گفت چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد. او وارد خانه شد و چند دقیقه بعد برگشت، وقتی به همراه شروین آمد شوخی‌های زشت و زننده‌ای با من کردند و بعد هم دست من را به زور کشیدند و داخل خانه بردند و مورد آزار و اذیت قرار دادند.

این دختر گفت: من فریاد می‌زدم و سعی می‌کردم با داد زدن خودم را نجات دهم اما موفق نشدم و دو دوست با رفتار بسیار زشتی و به زور من را مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها می‌ترسیدند من شکایت کنم به همین خاطر رهایم نمی‌کردند اما من به زور خودم را بیرون کشیدم و پیش پلیس آمدم.

بازداشت متهمان

با شکایت این دختر جوان او برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی فرستاده شد و متهمان نیز شناسایی و بازداشت شدند. آنها اتهام تجاوز به عنف را رد کردند و گفتند چنین اتفاقی نیفتاده و اگر تجاوزی رخ داده، حتماً شخص دیگری مرتکب شده است.

با توجه به مدارک موجود در پرونده، متهمان برای تحقیقات بیشتر به شعبه ۷ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شدند.

اولین جلسه دادگاه

در جلسه اول دادگاه یکی از متهمان که در جلسه حاضر بود پای میز محاکمه رفت. او اتهام را قبول نکرد و گفت: دختر جوان خودش همراه من آمد و بعد هم خودش از مقابل خانه دوستم رفت. ما اصلاً او را به داخل خانه نبردیم.

دادگاه با توجه به غیبت متهم دوم تجدید شد.

دومین جلسه دادگاه

در دومین جلسه دادگاه متهم دیگر پرونده در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من اتهام را قبول ندارم. وقتی مهرداد با دختر جوان مقابل خانه ما آمد، دختر به خاطر شوخی‌های ما ناراحت شد. او یک‌دفعه داد و فریاد کرد و فحش داد و آن‌قدر داد زد که آبروی ما رفت. من و دوستم هم ترسیدیم و سوار موتور شدیم و فرار کردیم. گفته‌های او درباره تجاوز درست نیست.

به این ترتیب وکلای متهمان نیز اعلام کردند اتهامی به موکلان‌شان وارد شده که درست نیست. یکی از وکلا گفت: دختر جوان لباس‌های پاره را به عنوان مدرک نشان می‌دهد در حالی که اینها مدرک نیست. ضمن اینکه پزرشکی قانونی باید در این باره تحقیق کند.

نتیجه پزشکی قانونی

با توجه به این خواسته، پزشکی قانونی بررسی‌هایی انجام داد و به نفع متهمان اعلام نظر کرد.

در نهایت دو متهم برای بیان آخرین دفاع در جایگاه ایستادند. مهرداد گفت: دختر جوان از ما صد میلیون خواسته تا رضایت بدهد در حالی که ما کاری نکردیم و به تازگی متوجه شده‌ایم او شکایت مشابهی را چند ماه قبل از یک نفر دیگر انجام داده و آن جوان نیز برای حفظ آبرویش پول پرداخت کرده است؛ اما من حاضر به پرداخت پول نیستم.

متهم دیگر هم گفت تجاوزی در کار نبوده است و دختر جوان دروغ می‌گوید.

با پایان جلسه دادگاه هیات قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها