کد خبر: 559347
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۰۸:۲۸:۴۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

روایت هولناک دختر ۱۷ساله از ربوده شدن توسط ۲ پسر شرور

دو متهم دختر ۱۷ساله را از مقابل پارکی در تهران ربودند، به باغی در خمین بردند و بعد از یک روز رهایش کردند.

روایت هولناک دختر ۱۷ساله از ربوده شدن توسط ۲ پسر شرور
کد خبر: 559347
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۰۸:۲۸:۴۰

«بیرون پارک روی موتورم نشسته بودم که دختری سراغم آمد و خواست موبایلم را برای تماس ضروری به او بدهم. همان موقع وسوسه شدم این دختر را بربایم.» این بخشی از اعترافات پسری است که به اتهام ربودن و آزار دختری ۱۷ساله دستگیر شده است. او و دوستش این دختر را از مقابل پارکی در تهران ربودند و به باغی در شهر خمین بردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، دختر ۱۷ساله‌ای که توسط دو پسر ربوده شده است روایت هولناکی از این واقعه دارد. پرونده این دختر زمانی به جریان افتاد که پدرش به پلیس گزارش داد فرزندش مفقود شده است. این دختر روز بعد به خانه بازگشت و سپس به پلیس مراجعه کرد و درباره اتفاقی که برایش رخ داده بود، چنین گفت: پدرم خیلی سختگیر است و اجازه نمی‌دهد با دوستانم به گردش بروم. روز حادثه وقتی پدرم خانه نبود تصمیم گرفتم به پارک بروم. می‌خواستم قبل از برگشتن او خودم را به خانه برسانم تا متوجه نشود اما وقتی در پارک بودم ناگهان پدرم را آنجا دیدم. خیلی ترسیدم. خودم را پشت یک درخت مخفی کردم. وقتی پدرم رفت، تصمیم گرفتم به خانه یکی از دوستانم بروم، از آنجا به پدرم تلفن بزنم و بگویم من در منزل دوستم هستم و از او بخواهم دنبالم بیاید. سریع از پارک بیرون رفتم. پسری روی موتور نشسته بود. از او موبایلش را خواستم تا با دوستم تماس بگیرم. آن پسر وقتی موضوع را فهمید گفت می‌تواند با موتور من را سریع برساند. او وسط راه با دوست خودش تماس گرفت و ما هنوز نرسیده بودیم که یک ماشین جلوی ما پیچید. راننده آن ماشین دوست پسر موتورسوار بود. آن دو نفر می‌خواستند به زور مرا سوار ماشین کنند. آن موقع بود که فهمیدم چه نقشه‌ای دارند.

دختر ۱۷ساله که به‌شدت ترسیده بود تلاش کرد خودش را از چنگ دو جوان رها کند اما موفق نشد. او توضیح داد: یکی از پسرها با شوکر ضربه‌ای به من زد و از حال رفتم. وقتی به خودم آمدم در یک باغ بودیم و همه جا کاملاً تاریک شده بود. فهمیدم آنجا شهر خمین است. دو پسر دست و پایم را بستند و گفتند اگر مقاومت کنم مرا می‌کشند. دیگر راهی برایم نمانده بود. حتی اگر داد و فریاد می‌کردم صدایم به جایی نمی‌رسید و کسی نبود که نجاتم بدهم. یکی از پسرها من را آزار داد.

دو متهم روز بعد دختر نوجوان را به تهران رساندند، او را در نزدیکی خانه‌اش رها کردند و فراری شدند. حالا یکی از متهمان دستگیر شده است و می‌گوید قصد آزار و اذیت نداشت. فقط می‌خواست از این دختر فیلم بگیرد تا قدرت‌نمایی کند و به دوستانش بگوید دختری را شب نزد خودش نگه داشته است.

متهم این پرونده اکنون در بازداشت است و پلیس به تحقیقات خود برای دستگیری همدست او ادامه می‌دهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها