کد خبر: 560577
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۳:۱۵:۲۱
| |

سرقت‌های سریالی در بیمارستان

سارق حرفه‌ای به 10 فقره دزدی کارت عابربانک با ارزش 500 میلیون ریال اعتراف کرد.

سرقت‌های سریالی در بیمارستان
کد خبر: 560577
|
۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ۱۳:۱۵:۲۱

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که از کارت عابربانک‌ مراجعه‌کنندگان به بیمارستان را سرقت می‌کرد، خبر داد و گفت: متهم به 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

 به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای گفت: چندین فقره سرقت مشابه در یکی از بیمارستان‌ها انجام و مشخص شد سارق با سواستفاده از  بی‌سواد مراجعه‌کنندگان به بیمارستان، در کنار دستگاه عابر بانک می‌ایستاد و پس از انجام درخواست این افراد  و اخذ پول یا انتقال وجه کارت عابربانک آنها را تعویض و سپس موجودی داخل کارت را سرقت می‌کند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند افزود: ماموران با مراقبت‌های ویژه پلیسی در ساعت‌های  احتمالی حضور متهم، این فرد را کنار دستگاه عابر بانک داخل بیمارستان در حال انجام سرقت با همان شیوه مشاهده و وی را در یک عملیات غافلگیرانه قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کردند .

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در بررسی اولیه از متهم  6 عدد کارت عابربانک غیر و تعدادی کارت هدیه کشف شد و  متهم 22 ساله در تحقیقات پلیسی به جرم خود و سرقت به روش تعویض عابر بانک شهروندان و 10 فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ موقوفه‌ای با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی سرقت و کلاهبرداری متهم را 500 میلیون ریال اعلام کردند، گفت: تلاش برای کشف جرائم احتمالی متهم و شناسایی شکات دیگر ادامه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها