کد خبر: 558768
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۴:۰۰:۲۲
| |

2 کلاهبردار در کمین سالخوردگان می‌نشستند

متهمان در بازجویی اولیه به ۱۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۳ میلیارد ریال در سطح شهر شیراز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

2 کلاهبردار در کمین سالخوردگان می‌نشستند
کد خبر: 558768
|
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ ۱۴:۰۰:۲۲

۲ کلاهبردار که اقدام به برداشت ۳ میلیارد ریال از کارت‌های بانکی افراد مسن و کم سواد کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کاووس حبیبی، رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری از افراد مسن و بی‌سواد و برداشت از حساب آنان توسط افرادی در سطح شهر شیراز با ترفندی خاص در جلوی عابربانک‌ها، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی، علمی و تخصصی ۲ نفر متهم را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ حبیبی بیان داشت: متهمان در بازجویی اولیه به ۱۸ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۳ میلیارد ریال در سطح شهر شیراز اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان هنگام استفاده افراد مسن و بی‌سواد از دستگاه عابر بانک کنار آنان ایستاده و با جلب اعتماد آنان تحت عنوان کمک، کارت بانکی این افراد را در اختیار گرفته و در حین انجام عملیات بانکی به دروغ عنوان می‌کردند دستگاه، کارت شما را ضبط کرد. آنها پس از سرقت کارت بانکی اقدام به خرید گوشی موبایل، طلا و اخذ وجه نقد از کارت مسروقه می‌کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها