کد خبر: 559192
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۳:۴۱:۳۱
| |

دریافت امتیاز وام، شگرد کلاهبرداری بود

فرد کلاهبردار نیز بابت فروش امتیاز وام خود مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از دریافت می‌‌کرد و پس از آن دیگر پاسخگوی تماس مالباختگان نبود.

دریافت امتیاز وام، شگرد کلاهبرداری بود
کد خبر: 559192
|
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ ۱۳:۴۱:۳۱

فردی که با شگرد انتقال امتیاز وام  از شهروندان کلاهبرداری می‌کرد، دستگیر شد.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ مرتضی ابوطالبی، رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنها تحت عنوان" دریافت امتیاز وام " رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: مالباختگان در اظهارات خود عنوان کردند در سایت دیوار با آگهی فروش امتیاز وام مواجه شدند که در آن فروش امتیاز وام به آگهی گذاشته شده بود. سپس با آن فرد تماس گرفتند و فرد کلاهبردار نیز بابت فروش امتیاز وام خود مبلغی را به عنوان پیش پرداخت از دریافت ‌کرد و پس از آن دیگر پاسخگوی تماس مالباختگان نبود.

این مقام مسئول افزود: کارشناسان پلیس فتا اقدامات فنی و پلیسی خود را ادامه دادند و در پی تحقیقات صورت گرفته فرد کلاهبردار را مورد شناسایی قرار دادند و با هماهنگی قضایی متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: با دستگیری متهم مشخص شد این فرد با انگیزه کسب منفعت مالی نسبت به درج آگهی در سایت دیوار و شبکه‌های اجتماعی اقدام کرده و با پیشنهاد انتقال امتیاز وام به افراد جویای وام قرض الحسنه مبلغی را به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌کرده است. در نهایت پرونده برای کسب تکلیف نهایی به دادسرا ارجاع شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها